نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۰

نام نخستین بسته‌ی الحاقی بازی Guild Wars 2 احتمالا Heart of Thorns است

کمپانی اِن‌سی‌سافت، ناشر بازی‌هایی چون Lineage و Guild Wars اخیرا دامنه‌ی تجاری جدیدی را با نام Heart of Thorns برای بازی Guild Wars 2 ثبت و احتمال رونمایی از اولین بسته‌ی الحاقی این بازی را افزایش داده است. با زومجی همراه باشید.
هنوز هیچ اطلاعاتی از این بسته‌ی الحاقی منتشر نشده، اما استودیوی آرِنانِت، سازنده‌ی بازی Guild Wars 2 در تاریخ ۲۴ ژانویه (چهارم بهمن) وعده‌ی خبر مهمی را در نمایشگاه PAX South داده است. وبسایت این نمایشگاه در این رابطه گفت:
علاقه‌مندان برای مشاهده‌ی جدیدترین محتویات Guild Wars 2 می‌توانند به مایک اُبراین، موسس و مدیر آرنانت و کولین جانسون، کارگردان این بازی ملحق شوند. کسانی که در این نمایشگاه حضور داشته باشند جزو اولین کسانی هستند که بلوغ دنیای بازی‌های چندنفره‌ی بزرگ را تماشا می‌کنند.
اگرچه چند بسته‌ی الحاقی برای بازی Guild Wars 1 منتشر شد، اما تا امروز جز محتویاتی که از طریق بروز رسانی‌های رایگان به Guild Wars 2 افزوده شد، هیچ‌گونه بسته‌ی الحاقی برای این بازی عرضه نشده است. X Guild Wars 2 Heart of Thorns به نظر شما محتویات این بسته‌ی الحاقی می‌تواند چه چیزهایی باشد؟ منبع: Eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده