// پنجشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۰۰

بازی Hellblade برای رایانه‌های شخصی ویندوزی نیز عرضه خواهد شد

نینجا تئوری، استودیو سازنده بازی Hellblade،  قصد دارد تا علاوه بر عرضه‌ی این بازی بر روی پلی‌استیشن 4، نسخه‌ی رایانه‌های شخصی ویندوزی آن را نیز به انتشار برساند. در ادامه با زومجی همراه باشید.
طی مصاحبه‌ای که سایت پی‌سی گیمر با تامیم آنتونیادیز (Tameem Antoniades)، سرپرست استودیو نینجا تئوری انجام داده، این موضوع تایید شده است. او می‌گوید:
به نظر من رایانه‌های شخصی یک سطح آزادی بالایی را در اختیار ما قرار می‌دهند که هرگز آن را تجربه نکرده‌ایم. ما به تمامی کارهایی که می‌توانیم در این پروژه انجام دهیم، نگاه می‌کنیم و مقایسه‌ای را با یک عنوان AAA کنسولی انجام می‌دهیم تا به بهترین نتیجه ممکن برسیم. کنسول‌ها تا حدودی راه رایانه‌های شخصی را ادامه می‌دهند ولی من فکر می‌کنم که آن‌ها چندین سال از شبکه‌هایی مثل استیم عقب‌تر‌ هستند.
آنتونیادیز افزود که این احتمال وجود دارد بازی Hellblade  از رزولوشن 4K پشتیبانی کند. همچنین استودیو مایل است تا بازی هر چه زودتر به دست بازیکنان برسد، به همین منظور نسخه‌ی آزمایشی رایا‌نه‌های شخصی جزء برنامه‌های آینده آن‌ها خواهد بود: او ادامه داد:
اگر بخواهیم اکنون نسخه‌ی آزمایشی بازی را در دسترس قرار دهیم، کار سخت‌تری را بر روی کنسول‌ها نسبت به رایانه‌های شخصی در پیش داریم. پلی‌استیشن مکانی بزرگ برای ما است و بازخورد‌های خوبی دارد. اما به خاطر مسائل محرمانه‌ای که در سیاست تجارت کنسول‌ها وجود دارد، همه‌ی ناشران این اجازه را به ما نمی‌دهند.
بازی Hellblade در سبک Hack&Slash است و برای اولین بار در کنفرانس گیمزکام سونی برای پلی‌استیشن 4 معرفی شد. انتظار می‌رود این بازی در سال ۲۰۱۵ (۱۳۹۴) برای پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر شود. نظر شما در رابطه با این بازی چیست؟ آیا از عرضه‌ی آن بر روی رایانه‌های شخصی خوشحال هستید؟ ما را در جریان نظرات خود قرار دهید. منبع: vg247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده