نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۱۲ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۲۳

تصاویری از شخصیت کونگ لائو در بازی Mortal Kombat X منتشر شد

براساس تصاویر و اطلاعاتی که اخیرا منتشر شده، شخصیت کونگ لائو، یکی از پرطرفدارترین و قدیمی‌ترین شخصیت‌های سری Mortal Kombat در بازی Mortal Kombat X هم حضور خواهد داشت. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
جدیدترین شماره مجله پِلاجا، اولین اطلاعات و تصاویر را از این شخصیت قدیمی منتشر کرده است. براساس تصاویری که در قسمت پایین قرار دارد، شخصیت کونگ لائو نسبت به گذشته پیرتر شده و ظاهر و لباس‌هایش هم دستخوش تغییراتی شده است. مطمئنا شما هم دوست دارید داستان ریش‌های سفید و طراحی جدید کلاه این شخصیت دوست‌داشتنی را بدانید. در این مجله همچنین اطلاعاتی هم از بازی Mortal Kombat X منتشر شده است. اعضای مجله‌ی پِلاجا طی روزهای اخیر موفق به تجربه‌‌ی نسخه‌ی آزمایشی بازی شدند و تجربیات خود را با طرفداران به اشتراک گذاشته‌اند:
متاسفانه ما نتوانستیم بخش داستانی را بازی کنیم، اما وقایع بازی ۲۵ سال پس از Mortal Kombat 9 اتفاق می‌افتد. براساس اطلاعاتی که به ما داده شد، در این نسخه کوتال کان رهبری دنیای دیگر را در دست دارد و کَسی هم فرزند جدید جانی کِیج و سونیا است. در این نسخه حتی اسکورپیون هم باید با ساب- زیرو جدید رو به رو شود. بزرگترین سوالی که برای ما پیش آمده کونگ لائو است. سن این شخصیت بسیار بالا رفته و به نظر از وقایع آخرین نسخه جان سالم به در برده است. لائو همچنان قدرت پرتاب کلاه خود را دارد و براساس اطلاعاتی که اِد بون به ما داد، حرکت‌های وی آنقدر زیاد است که لائو را به یکی از متنوع‌ترین شخصیت‌های بازی تبدیل کرده است. مثل شخصیت‌های دیگر، لائو هم دارای سه شکل مختلف برای بازی کردن است و هرکدام از آن‌ها حرکت‌ها و حقه‌های جدیدی را وارد بازی می‌کند. همان‌طور که اشاره کردیم تنوع زیادی در حرکت‌های کونگ لائو وجود دارد. وی می‌تواند برای محافظت از خود از حرکت چرخشی به عنوان یک سپر استفاده کند و با کلاه خود که لبه‌های آن مثل شمشیر کار می‌کند، کارهای بیشتری را انجام دهد. استفاده از کلاه یکی از سخت‌ترین حرکت‌های وی است. شما با استفاده از آن می‌توانید کلاه خود را به سمت دشمنان پرتاب و هرزمان که بخواهید آن را پس بگیرید. این کار مبارزه را برای شخصیت‌های دیگر سخت‌تر می‌کند، چراکه کلاه لائو قابلیت زدن حرکت‌های ترکیبی را دارد. سیستمی برای بازی طراحی شده که اگر باگی در آن پیدا شود، سریعا آن را رفع می‌کند.
کارگردان بازی وعده داده خصوصیات آنلاین Mortal Kombat X پیچیده‌تر از نسخه‌های قبلی خواهد بود. به عنوان مثال زمانی که بازی را آغاز می‌کنید باید از میان پنج گروه: لین کوی، وایت لوتوس، انجمن برادری سایه‌ها، نیروی ویژه و اژدهای سیاه یکی را به عنوان همراه کمکی خود انتخاب کنید. هرتیم برای تیم خود «امتیاز مبارزه» جمع‌ می‌کند و این کار طراحی منوی بازی در بخش تک‌نفره و چندنفره را تغییر می‌دهد. سازندگان با انجام این کار به بازیکنان نشان می‌دهند بازی‌کردن به صورت تک‌نفره یا چندنفره را بیشتر دوست دارند. محتویات متنوع زیادی برای بازی تولید شده و «برج چالش‌ها» در این نسخه هم وجود خواهد داشت. در Mortal Kombat X چالش‌ها هرچند ساعت به صورت پی در پی تغییر پیدا خواهند کرد. در قسمت پایین تصاویر اسکن شده از این مجله که کاراکتر کونگ لائو، گورو و رایدن را نشان می‌دهد، مشاهده و در تاریخ ۱۴ آپریل 2015 (بیست و پنج فروردین ۱۳۹۴)، منتظر قطع‌کردن دست و پای دوستان خود در پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان باشید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر از این بازی، می‌توانید اولین‌نگاه آن را از اینجا مطالعه کنید.منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده