نویسنده: کیا مختاری
// شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۰

الکترونیک آرتز در حال رفع مشکلات سرور بتا عمومی بازی Star Wars: Battlefront است

چند روزی است که بتا عمومی بازی Star Wars: Battlefront آغاز شده است و برخی کاربران نسخه رایانه‌های شخصی در پیدا کردن سرور مشکل پیدا کرده‌اند. در ادامه با زومجی همراه باشید.
الکترونیک آرتز به‌سرعت در حال رفع مشکلات سرورهای رایانه‌های شخصی است و طبق گفته پیغام پشتیبانی بتا Star Wars: Battlefront :
اشتیاق زیادی برای نسخه بتا وجود دارد. ما در حال آنلاین کردن سرورهای بیشتری هستیم و از صبر شما سپاسگزاریم.
به نظر می‌رسد استودیو دایس موفق به رفع مشکلات شده باشد چرا کهاین مشکل برای ریچارد لیدبتر از نویسندگان وب‌سایت یوروگیمر برطرف شده است. ممکن است شما هم با این مشکل روبرو باشید و احتمالاً به این دلیل باشد که در ساعت مناسبی در حال آزمایش بازی نیستید. البته به‌صورت کلی از حجم شکایت‌ها کم شده است . نسخه آزمایشی بازی از دو روز پیش وارد مرحله عمومی شد و افراد زیادی به سمت بازی سرازیر شدند و گزارش‌های مشکل در اتصال به سرور افزایش شدیدی پیدا کرد و از آنجایی که خود بازی سرور را انتخاب می‌کند، یا بازی پیدا می‌کنید یا خیر و کنترل بیشتری برای بازیکن وجود ندارد. این مشکل برای نسخه رایانه‌های شخصی بیشتر است، البته برخی کاربران نسخه‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان گزارش‌های مشابهی داده‌اند. جدیدترین بروزرسانی وضعیت سرور در حساب کاربری توییتر Star Wars الکترونیک آرتز دیده شده است:
ما از مشکلات برخی بازیکنان برای ورود به بازی آگاه هستیم. ما در حال رفع مشکل هستیم، دوباره تلاش کنید.
باید به این نکته توجه کنید که روز گذشته سرورهای بازی زیر فشار شدیدی قرار گرفته‌اند و هدف اصلی بتا عمومی آزمایش سرور تحت فشارهای شدید است. طبق گفته EA، استودیو دایس همچنان مشغول ساخت بازی و رفع تمام مشکلات برای انتشار بدون مشکل بازی است. احتمال اینکه این مشکل به‌زودی برطرف شود وجود دارد. Star Wars: Battlefront یکی از بازی‌های مورد انتظار سال ۲۰۱۵ است و استقبال شدید از بتا عمومی نشان می‌دهد موفقیت بازی دور از انتظار نیست، بازی Star Wars: Battlefront در تاریخ ۱۷ نوامبر سال ۲۰۱۵ میلادی (۲۶ آبان سال ۱۳۹۴) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. نظر شما چیست؟ بتا عمومی بازی را دانلود کرده‌اید؟ آیا انتظارتان را برآورده کرده است؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید. منبع: Eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده