نویسنده: کیا مختاری
// سه شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۰

یوبی‌سافت استودیو سازنده The Crew را خرید

شرکت فرانسوی یوبی‌سافت تایید کرد که از این پس استودیو آیوِری تاور سازنده بازی مسابقه‌ای The Crew تحت مالکیت این شرکت است، با جزییات خبر همراه زومجی باشید.
استودیو آیوِری تاور-واقع در شهر لیون فرانسه- در سال ۲۰۰۷ میلادی به وسیله موسسین سابق استودیو ایدن تاسیس شد و بازی‌های سبک مسابقه‌ای تخصص اصلی این استودیو هستند. آیوِری تاور  سازنده بازی‌های محبوبی مانند V-Rally و Test Drive Unlimited است.  آخرین ساخته آیوِری تاور با همکاری استودیو رفلکشنز از شرکت یوبی‌سافت بازی The Crew است که با استقبال چندان مثبتی از سوی منتقدین روبرو نشد. به گفته یوبی‌سافت استودیو آیوِری تاور رسما عضوی از خانواده یوبی‌سافت خواهد بود و تاکنون ۳ میلیون بازیکن در این بازی حضور پیدا کرده‌اند، احمد باکلیفا از اعضای آیوِری تاور با انتشار بیانه‌ای در وبلاگ رسمی یوبی‌سافت می‌گوید:
ما همواره از رابطه کاری فوق‌العاده مثبت با یوبی‌سافت  لذت برده‌ایم. همکاری در ساخت The Crew و جشن گرفتن پیروزی  هر دو ما را به سطحی از درک رساند که پتانسیل خیلی خوبی برای همکاری‌های آینده وجود دارد. با پیوستن به یوبی‌سافت اعضای تیم آیوِری تاور می‌توانند از زیرساخت‌، پشتیبانی، ابزار، فناوری و دیدگاه بهره ببرند.
آیوِری تاور در حال حاضر روی بسته الحافی The Crew: Wild Run است که در تاریخ ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان) منتشر می‌شود، بتا خصوصی این بسته الحاقی برای پلتفرم رایانه‌های شخصی اواخر ماه جاری میلادی در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. نظر شما درباره این خرید جدید شرکت یوبی‌سافت چیست؟ آیا به نظر شما شاهد انتشار بازی‌های رانندگی بیشتری از سوی شرکت خواهیم بود؟ منتظر نظرات شما هستیم. منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده