نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۴

جوایز روزانه حالت آنلاین Metal Gear Solid V: The Phantom Pain مشخص شد

طبق اعلام رسمی کونامی، برای دریافت سکه‌های مجازی بازی متال‌گیر، کافی است هر روز به طور متناوب وارد قسمت آنلاین بازی شوید و از جوایز روزانه که به بهبود تجربه بازی کمک می‌کنند، بهره مند شوید. با جزییات مطلب همراه زومجی باشید.

روش‌های متنوعی برای به‌دست آوردن سکه‌های مجازی وجود دارد. برای مثال با پیشروی در بازی و رسیدن به مراحل مقداری از این سکه‌ها به شما تعلق می‌گیرد و همچنین امکان خرید آنها از طریق پرداخت پول واقعی هم فراهم شده است یا اینکه می‌توانید مانند بازی‌های موبایل، با بازی کردن متناوب و روزانه قسمت آنلاین، از سکه‌های رایگان بهره‌مند شوید.

قسمت آنلاین موجود Phantom Pain، در اصل یک افزونه برای حالت پایگاه فرماندهی قسمت تک‌نفره است و بازی‌کنان به‌وسیله آن امکان ارتقای مقر فرماندهی خود را دارند که نتیجه آن به دست آوردن منابع بیش‌تر در قسمت تک‌نفره است. البته لازم به ذکر است که این قسمت کاملا اختیاری بوده و هیچ ضرورتی برای ارتقای آن ندارید و حتی بدون استفاده از بخش آنلاین، می‌توانید قسمت تک‌نفره بازی را تجربه کنید. در پایان هم تصویری از جوایز روزانه قسمت آنلاین را مشاهده می‌کنید و همچنین می‌توانید  تمام نکاتی را که باید قبل از تجربه  Metal Gear Solid V: The Phantom Pain بدانید، در زومجی بخوانید. این بازی هم‌اکنون برای پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شده است.

2931530-daily

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده