نویسنده: زومجی زومجی
// جمعه, ۲۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۲

ادامه‌ی پشتیبانی راکستار از بازیکنان نسل هفتمی GTA Online

راکستار در جدیدترین صحبت‌های خود در مورد پشتیبانی از نسخه‌های نسل هفتمی بازی GTA V اطلاعاتی را ارائه کرده است. برای جزئیات بیشتر همراه زومجی باشید.
کمپانی راکستار (Rockstar) در جدیدترین جلسه‌ی پرسش و پاسخ میان که با هوادارانش در سایت رسمی بازی داشته، گفته است که اگرچه در آینده از نظر فنی شرایطی پیش می‌آید که قادر نیست برای کنسول‌های نسل هفتم محتوای قابل دانلود تهیه کند، اما فعلا برنامه‌ای برای اتمام پشتیبانی خود از این نسخه‌ها  ندارد. برخی از کاربران با مشاهده ارائه نسخه‌های ایکس‌باکس وان،  پلی‌استیشن ۴ و PC نگرانی خود مبنی بر اتمام پشتیبانی راکستار از کنسول‌های ایکس‌باکس ۳۶۰ و پلی‌استیشن ۳ را اعلام کرده بودند. اما حداقل تا چندماه آینده خبری از اتمام پشتیبانی نخواهد بود؛ چرا که بعد از عرضه محتوای جدید GTA Online با نام Heists، کاربران می‌توانند آن را در اوایل سال ۲۰۱۵ تجربه کنند. راکستار در این مورد می‌گوید:
بازیکنان کنسول‌های ایکس‌باکس ۳۶۰ و پلی‌استیشن ۳ می‌توانند از محتوای «دزدی‌های آنلاین» (Online Heists) و دیگر محتوای که در دست ساخت هستند و به زودی عرضه می‌شوند، استفاده کنند. ما واقعا از بازیکنان نسل قبلی عناوین GTA V و GTA Online نهایت تشکر را داریم. امیدواریم بتوانیم تا جایی که ممکن است محتوای جدیدی را برای آنها تهیه کنیم. باید قبول کرد که در بعضی نقاط بروزرسانی‌هایی وجود دارد که از نظر فنی نمی‌توان آنها را بر روی کنسول‌های نسل قبلی اجرا کرد و تنها توانایی اجرای آنها بر روی سخت افزارهای جدید وجود دارد. اما امیدواریم بتوانیم تا حد ممکن بروز رسانی‌های بیشتری را برای هر چهار کنسول عرضه کنیم.
به گفته راکستار محتوای بعدی به عنوان یک «هدیه کریسمس» عرضه می‌شود تا بتواند بازیکنان را در طول تعطیلات سرگرم نگه دارد. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده