نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۵

تصاویر و اطلاعات جدید از نسخه آلفا بازی رایگان Total War: Arena منتشر شد

کمپانی سگا و استودیوی «کریتیو اسمبلی»، اطلاعات جدیدی را در خصوص نسخه‌ی آلفا بازی رایگان Total War: Arena منتشر کردند. با زومجی همراه شوید.
Total War: Arena که در ماه مارس (اسفند ۱۳۹۲) سال ۲۰۱۳ میلادی معرفی شده بود، یک بازی رایگان در سبک «جنگ‌های چندنفره‌ی آنلاین میدانی» (Multiplayer Online Battle Arena) است. در این بازی شما در دو تیم ده نفره لشکر خود را هدایت می‌کنید و به جنگ رقیبان می‌روید. شما از طریق وب‌سایت رسمی این بازی می‌توانید برای شرکت در نسخه‌ی آلفا اقدام به ثبت نام کنید. در این بازی، هر بازیکن کنترل سه واحد سرباز ویژه را در دست می‌گیرد و با یکی از فرماندهان تاریخی گذشته مثل اسکندر مقدونی، لئونیداس، گرمانیکوس و سزار آن‌ها را کنترل می‌کند. بازیکنان با پیشرفت در بازی، می‌توانند فرماندهان خود را هم ارتقا دهند. Total War: Arena اگرچه یک بازی رایگان است، اما با استفاده از پرداخت درون برنامه‌ای و فروشگاهی که در بازی وجود دارد، می‌توانید آیتم‌های جدید را با پول واقعی بخرید  و سرعت ارتقای کاراکتر خود را افزایش دهید. گیبر برسی، مدیر پروژه‌ی ساخت این بازی گفته است:
از زمان معرفی، گیم‌پلی و تکنولوژی بازی را برای ارائه بهترین تجربه‌ی بازی چندنفره بهینه‌سازی کردیم. از اینکه بازی وارد نسخه‌ی آلفا شده هیجان‌زده هستیم و با نظراتی که بازیکنان در رابطه با این نسخه خواهند داد، روند ساخت بازی را وارد مرحله‌ی بعدی خواهیم کرد.
در انتها می‌توانید تصاویر جدیدی که از این بازی انتشار یافته را مشاهده کنید. Total War: Arena هنوز تاریخ انتشار دقیقی ندارد و فقط بر روی پلتفرم PC در دسترس خواهد بود.  منبع: Eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده