نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۰

یک تیر و کمان و زِره، محتویات دو بسته الحاقی رایگان جدید بازی The Witcher 3 خواهد بود

بازی The Witcher 3: Wild Hunt با سیل عظیمی از محتویات ریز و درشت منتشر شد که تمام خریداران این بازی را از این بابت شگفت‌زده کرد. سی‌دی پراجکت رد، سازنده این بازی تحسین‌شده از زمان عرضه بازی به صورت مداوم درحال انتشار بروزرسانی و بسته‌های الحاقی رایگان است و اخیرا از محتویات پنجم و ۶امThe Witcher 3 رونمایی کرده است.

این هفته علاوه بر انتشار بروزرسانی جدید برای نسخه‌های کنسولی The Witcher 3: Wild Hunt، علاقه‌مندان می‌توانند دو بسته الحاقی رایگان دیگر که شامل یک دست زره و تیر و کمان جدید خواهد بود را هم دریافت کنند.

درحالی که در دنیای بازی پر از زره و لباس‌های جدید است، باز هم اضافه‌شدن محتویات جدید و از همه مهم‌تر «رایگان» به یکی از بهترین بازی‌های سال ۲۰۱۵ خبر خوشحال‌کننده‌ای است.

دو بسته الحاقی رایگان جدید بازی The Witcher 3: Wild Hunt این هفته برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. از زمان عرضه بازی، تا به حال چهار بسته الحاقی که شامل پوشش جدید برای گرالت، شخصیت یِنِفِر، یک ماموریت جدید و یک زره جدید برای اسب گرالت با نام روچ به‌صورت رایگان بوده به این بازی اضافه شده است.

در روزهای آینده منتظر بررسی داغ بازی The Witcher 3: Wild Hunt در زومجی باشید.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده