// شنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۰

مایکروسافت: زمان آن است که درباره ی بازی بر روی ویندوز گفت و گو کنیم

فیل‌اسپنسر، رئیس بخش ایکس‌باکس مایکروسافت خطاب به گیمرهای رایانه‌های شخصی گفت که حالا زمان آن رسیده که در مورد بازی بر روی ویندوز مخصوصا ویندوز ۱۰ صحبت کنیم. در ادامه با زومجی همراه باشید.
بعد از آن‌که شرکت مایکروسافت در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۴ میلادی  از نسخه ی بعدی سیستم عامل خود به نام ویندوز ۱۰ رونمایی کرد، رئیس بخش ایکس‌باکس، اسپنسر درصحبت‌هایی خطاب به هواداران اعلام کرد که نشان می دهد چرا PC یک پلتفرم فوق العاده مهم برای بازی‌های رایانه‌ای محسوب می‌شود. وی همچنین از برنامه‌های جدیدی که مایکروسافت برای این پلتفرم دارد خبر داد:
من باید تمرکز بیشتری بر روی کاری که با ویندوز ۱۰ در ماه ژانویه می‌کنیم داشته باشم.
همچنین فیل اسپنسر به یکی از هواداران در شبکه ی اجتماعی توویتر گفت:
زمان آن است که به بحث بازی در ویندوز ۱۰ بپردازیم.
زمانی که ویندوز ۱۰ به صورت رسمی معرفی شد، ردموندی‌ها از آن به عنوان «یک پلتفرم واحد» برای همه‌ی گجت‌ها یاد کردند. با این‌حال، برخی جزئیات در مورد چگونگی عملکرد سیستم‌عامل جدید در کنار یا به طور کامل در داخل ایکس‌باکس وان هنوز نا‌مشخص است. اما به گفته‌ی اسپنسر، به زودی این موضوع را متوجه خواهیم شد.
9c8a4313-2c12-47d6-af8f-3b681331ce81 "فیل اسپنسر" در نمایشگاه E3 2013
فیل اسپنسر قصد دارد برنامه‌ها و موضوعاتی که در موردش صحبت کرده را در کنفرانس ۲۱ ژانویه شرکت مایکروسافت اعلام کند. در ماه ژوئن گذشته، اسپنسر صحبت‌هایی در مورد ویندوز و بازی‌های رایانه‌ای ارائه داده بود:
بازی بر روی ویندوز، برای موفقیت شرکت مایکروسافت مهم است.
وی قبل از آن اشاره داشت که مایکروسافت نیاز دارد تا بیشتر از گیمرهای رایانه‌های شخصی حمایت کند. اسپنسر گفت بخشی از کار وی «بازگرداندن تمرکز بر روی گیم‌های ویندوزی» است. اسپنسر در مصاحبه‌ی ماه اکتبر هم به این موضوع واقف بود که مایکروسافت راه خود را درباره‌ی بازی‌های PC گم کرده است و وی امیدوار است تا بتواند شرکت را به این مسیر در آینده بازگرداند.
ما قبلا در مورد بازی‌های رایانه‌ای خیلی مصمم بودیم. ما وقتی ایکس‌باکس را عرضه کردیم دچار چند دستگی شدیم. من واقعا به شما درباره‌ی حمایت از دو کنسول خانگی ایکس‌باکس و البته پلتفرم PC با توان هرچه بیشتر متعهدم، می دانم مشتریان و دوستانم گیمرهای بزرگی در کنسول های ایکس‌باکس و رایانه‌های شخصی هستند و به همین منظور، من اطمینان می‌دهم که ما قادر به ارائه‌ی بهترین تجربه در تمام  پلتفرم‌ها خواهیم بود.
نظر شما در خصوص سخنان «فیل اسپنسر» چیست؟ آیا شرکت مایکروسافت باید نسبت به عناوین ویندوز پایبند باشد یا تمرکز اصلی خود را، صرف عناوین اختصاصی کنسول‌های خانگی خود کند؟ لطفا نظرات خود را با ما درمیان بگذارید. منبع Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده