نویسنده: فراز پاشایی
// سه شنبه, ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۷

بازی Ancestors: The Humankind Odyssey به ۱.۵ میلیون نسخه فروش رسید

سازندگان بازی Ancestors: The Humankind Odyssey جدیدترین آمار فروش این اثر را با کاربرها به اشتراک گذاشته‌اند.

بازی Ancestors: The Humankind Odyssey در سال ۲۰۱۹ میلادی به‌صورت رسمی برای کنسول‌های پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و PC عرضه شد. این اثر توسط استودیو بازی‌سازی Panache Digital Games توسعه یافت و وظیفه انتشار آن برعهده‌ی شرکت Private Division بوده است.

حال در جریان تازه‌ترین اخبار دنیای بازی، سازندگان اعلام کردند که بازی مورد‌نظر، فروش خود را به بیش از ۱٫۵ میلیون نسخه رسانده است. آخرین ارقام منتشر‌شده از فروش این ویدیوگیم طی ماه مه سال ۲۰۲۱ میلادی در دسترس قرار گرفته بودند. در آن بازه زمانی، مجموع فروش اثر نام‌برده به بیش از یک میلیون نسخه رسیده بود.

میمون‌ها در بازی Ancestors: The Humankind Odyssey

از طرف دیگر نیز، استودیو توسعه‌دهنده تایید کرد که تعداد افراد حاضر در تیم سازنده از هفت نفر به ۵۰ نفر رسیده و همچنان در حال افزایش است. همان‌طور که شما همراهان گرامی زومجی احتمالا از آن مطلع هستید، Patrice Désilets به‌عنوان یکی توسعه‌دهندگان این اثر شناخته می‌شود. این شخص در گذشته در ساخت آثاری مثل دو نسخه‌ی ابتدایی سری اساسینز کرید و همین‌طور بازی Assassin's Creed: Brotherhood نقش داشت.

در Ancestors: The Humankind Odyssey گیمرها کنترل یک میمون از قبیله‌ی Hominid را در دست می‌گیرند و روند بازی را پیش خواهند برد. این اثر در حال حاضر میانگین نمرات ۷۲ از ۱۰۰ منتقدها را در وبسایت متاکریتیک با خود به همراه دارد. زومجی در بررسی بازی Ancestors: The Humankind Odyssey نمره ۵ را برای آن در نظر گرفت. در بخشی از بررسی آن می‌خوانیم:

«باید اینطور گفت که بازی Ancestors: The Humankind Odyssey گام بلند و جسورانه‌ای را برای تبدیل ایده تکامل به یک بازی ویدئویی برداشته است. اما آنچه که تحت عنوان گیم‌پلی ارائه می‌دهد، محدود به چند کانسپت ساده و حداکثر چند مینی‌گیم است که وقتی در گردانه‌ی تکرار می‌افتند، جاذبه خود را از دست می‌دهند».

نظر شما عزیزان چیست؟ آیا این بازی را تجربه کرده‌اید؟ دیدگاه و نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با زومجی و سایر کاربرها به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده