نویسنده: حسن اکرامی
// دوشنبه, ۲ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۳

اعلام مدت زمان تجربه بازی Lies of P

استودیو Neowiz Games مدت زمان لازم برای تجربه‌ی داستان اصلی بازی Lies of P را اعلام کرد.

بازی نقش‌آفرینی و اکشن Lies of P، جدیدترین اثر استودیو Neowiz به شمار می‌آید که باتوجه‌به سبک سولزلایک و شباهت‌هایی که به بازی محبوب بلادبورن دارد، مورد توجه قرار گرفته است. این بازی پس از معرفی اولیه و در چند ماه گذشته هیجان قابل توجهی را بین طرفداران این سبک ایجاد کرد و در هر نمایش خود امیدوارکننده به نظر رسیده است. باتوجه‌به این نمایش‌ها به نظر می‌رسد استودیو Neowiz در زمینه‌ی طراحی محیط، سیستم مبارزه و بخش هنری عملکرد قابل قبولی داشته باشد. حال این سازنده در خبری تازه به مدت زمان لازم برای تجربه‌ی این بازی اشاره کرده است که برای طرفداران محتوای زیاد و طولانی خبر خوبی خواهد بود.

به‌تازگی چوی جی-وون، کارگردان بازی Lies of P در مصاحبه‌ی جدید خود اعلام کرد داستان اصلی بازی حدود ۳۰ ساعت زمان خواهد برد. بااین‌حال اگر بازیکنان درگیر محتوای جانبی شوند و مأموریت‌های اختیاری را نیز کامل کنند، مدت زمان گیم‌پلی تا ۶۰ ساعت افزایش پیدا خواهد کرد. جی-وون در این‌باره گفت: «اگر بخش اصلی بازی را انجام دهید، حدود ۳۰ ساعت طول می‌کشد. اما اگر به کاوش تمام محتویات مخفی‌شده در بازی را بپردازید، حدود ۶۰ ساعت زمان خواهد برد».

پینوکیو و شمشیر بلندش در حال قدم زدن در تاریکی بازی Lies of P

جی-وون در ادامه توضیح داد بازیکنانی که ترجیح می‌دهند تجربه‌ای کوتاه‌تر و محدودتر داشته باشند، می‌توانند بازی Lies of P مطابق با سبک بازی خود به‌صورت مرحله به مرحله تجربه کنند؛ به طوری که هر یک از مراحل آن تقریباً ۱۰ ساعت طول می‌کشد و دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی خواهد بود. کارگردان بازی Lies of P افزود: «تجربه‌ی کامل هر مرحله حدود ۱۰ ساعت طول می‌کشد که هر کدام ویژگی‌ها و مشخصه‌های متفاوتی دارند. اگر هر یک از مراحل را در یک نوبت و به‌عنوان یک بازی کوتاه انجام دهید، از تجربه‌ی مرحله به مرحله لذت خواهید برد».

بازی Lies of P قرار است در سال ۲۰۲۳ روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود. این بازی در روز نخست انتشار روی سرویس گیم پس در دسترس قرار می‌گیرد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی اخبار بازی Lies of P را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده