نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۷ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۴۸

عبور فروش بازی Kingdom Come: Deliverance از پنج میلیون نسخه

با اعلام استودیوی Warhorse، فروش بازی Kingdom Come: Deliverance از پنج میلیون نسخه فراتر رفته است.

به نظر می‌رسد میزان فروش بازی Kingdom Come: Deliverance، اثر استودیوی Warhorse به یک نقطه‌ی عطف جدید رسیده است. این توسعه‌دهنده در حساب رسمی توییتر خود اعلام کرد که بازی اکشن نقش‌آفرینی Kingdom Come: Deliverance فروشی بیش از پنج میلیون نسخه را به ثبت رسانده است. این بازی که روی پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس بازیکنان قرار دارد، تا ماه ژوئن سال ۲۰۲۰ حدود سه میلیون نسخه فروخته بود.

Kingdom Come: Deliverance اولین‌بار در فوریه‌ی ۲۰۱۸ منتشر شد و داستان آن در اوایل قرن پانزدهم Bohemia با حکمرانی پادشاه Wenceslaus چهارم اتفاق می‌افتد. پس از اینکه Sigismund، برادر ناتنی‌ پادشاه به یک دهکده‌ی معدن یورش می‌برد و با قتل‌عام مردم تنها شخصیت اصلی را زنده می‌گذارد، او باید برای گرفتن انتقام دست به کارهای بزرگی بزند. بازی Kingdom Come: Deliverance دارای جهانی باز و بزرگ با خطوط داستانی مختلف است که بسته به انتخاب بازیکنان تغییر می‌کنند.

 Kingdom Come Deliverance

اگرچه استودیوی Warhorse بازی Kingdom Come: Deliverance را با نقص‌های فنی و چندین باگ منتشر کرد اما در طول سال‌های گذشته با انتشار به‌روزرسانی‌های مختلف بهبودهای بسیاری را در بازی اعمال کرد. این بازی در حال حاضر برای عرضه روی نینتندو سوییچ در حال توسعه است اما هنوز تاریخ انتشار آن مشخص نشده است.

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن را با زومجی و دیگران در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده