نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۲۹

برنامه استودیو دایس برای پشتیبانی بلندمدت از بازی Battlefield 2042

طبق اعلام مدیرعامل شرکت EA، استودیو DICE برای پشتیبانی و بهبود کیفیت بازی Battlefield 2042 برنامه‌ای طولانی‌مدت دارد.

بتلفیلد 2042، جدیدترین نسخه از مجموعه‌ی مشهور و پرطرفدار تیراندازی اول شخص استودیو DICE امتیازات خوبی را به‌دست نیاورد. همچنین این بازی در جلب نظر بازیکنان بسیار ضعیف عمل کرد و گویا از نظر تجاری نیز عملکرد خوبی نداشته است. تلاش‌های استودیو دایس برای افزایش استقبال از بازی Battlefield 2042 تا این‌جا تقریبا بی‌نتیجه بود و آپدیت‌های بازی Battlefield 2042با استقبال اندک بازیکن‌ها رو‌به‌رو شدند. با وجود این موارد به نظر می‌رسد شرکت الکترونیک آرتز همچنان قصد ندارد پشتیبانی از آخرین نسخه‌ی سری بتلفیلد را رها کند.

به‌تازگی اندرو ویلسون، مدیرعامل EA در جلسه‌ی مربوط‌به گزارش مالی سه‌ماهه‌ی اخیر شرکت در مورد برنامه‌ها برای ادامه‌ی سرمایه‌گذاری روی بازی Battlefield 2042 صحبت کرد. او گفت که بازی Battlefield 2042 متعلق به یک مجموعه برتر است که در سال‌های آینده به رشد و شکوفایی خود ادامه خواهد داد. علاوه‌بر این، ویلسون افزود که این شرکت در حال بررسی وضعیت پشتیبانی از این بازی در یک بازه‌ی زمانی بلندمدت است.

نابودی تانک با RPG در Battlefield 2042

بخشی از صحبت‌های اندرو ویلیسون را در ادامه می‌خوانیم: «ما در این مورد دیدگاهی طولانی‌مدت داریم. این بازی متعلق به یکی از مجموعه‌های بزرگ صنعت ما است که توسط یکی از تیم‌های بزرگ حاضر در این صنعت ساخته شده است. انتظارات ما این است که این بازی به پیشرفت خود ادامه دهد و بخش بسیار مهمی از مجموعه‌ی ما برای سال‌های آینده باشد.

ما اکنون مدیریت فوق‌العاده‌ای برای آن تیم داریم. آن‌ها در حال بازنگری در روند توسعه از ابتدای کار هستند و از نوعی مدل وینس زامپلا/ریسپاون استفاده می‌کنند تا هرچه سریع‌تر سرگرمی را به گیمرها بدهند. آن‌ها تاکنون به‌روزرسانی‌های زیادی را به جامعه‌ی مخاطب‌ها ارائه دادند، روی کیفیت محصول کار می‌کنند و واقعا هسته‌ی بازی را اصلاح خواهند کرد.

فکر می‌کنم هنوز کارهای بیشتری برای انجام دادن وجود دارد و تیم متعهد است که این کار را برای جامعه‌ی مخاطب‌ها انجام دهد. فراتر از آن، جایی که احساس کنیم تجربه‌ی پایه‌ی بازی در موقعیت مناسبی است، شما باید از ما انتظار سرمایه‌گذاری و پیشرفت بیشتر را داشته باشید؛ البته نسبت به موقعیتی که بازی در آن قرار دارد».

حمله به دشمنان در Battlefield 2042

علاوه‌بر این موارد، ویلسون در مورد برنامه‌های شرکت الکترونیک آرتز برای انتشار بازی Battlefield Mobile نیز صحبت کرد. طبق گفته‌ی ویلسون، تیم توسعه‌ی این بازی احتمالا برای انتشار آن تا پایان سال جاری میلادی آماده خواهد بود اما احتمال انتقال تاریخ عرضه به سال بعد نیز وجود دارد. ویلسون درنهایت اعلام کرد که از کیفیت بازی مطمئن است و می‌خواهد که تیم سازنده روی تعادل بازی براساس بازخوردهای دریافت‌شده در تست‌های بتا تمرکز داشته باشد:

«در حال حاضر فکر می‌کنم در روزهای پایانی ماه مه تست‌های بیشتری را انجام می‌دهیم. سپس باتوجه‌به داده‌ها و تعاملی که به‌دست می‌آوریم، ممکن است برای انتشار جهانی به هفته‌های پایانی سال جاری یا ابتدای سال بعد نگاه داشته باشیم. باید بدانید که وقتی که بازی Battlefield Mobile وارد فاز بتای خصوصی شود، به تعادل و آماده‌سازی واقعی خواهد رسید».

در پایان شما می‌توانید نظرات خود پیرامون اخبار بازی را با زومجی در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده