// دوشنبه, ۲۴ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۵۰

بازی Battlefield 2042 بدون قابلیت چت صوتی عرضه می‌شود

استودیو DICE به‌تازگی اعلام کرده است که بازی Battlefield 2042 بدون قابلیت چت صوتی عرضه می‌شود اما مشخص نکرد که چه زمانی این قابلیت به بازی اضافه می‌شود.

بازی Battlefield 2042 از استودیو DICE در حال حاضر برای دارندگان نسخه Gold و Ultimate به‌صورت Early Access در دسترس است و تاکنون واکنش‌های متفاوتی دریافت کرده است. ویژگی‌های حذف‌شده از عناوین قبلی مانند نشانگر «پزشک در نزدیکی است» تنها برخی از انتقادات عمده‌ای است که طرفداران به بازی بتلفیلد 2042 داشته‌اند. متأسفانه به‌نظر می‌رسد که این بازی شوتر ویژگی چت صوت، یکی دیگر از ویژگی‌های کلیدی بازی را در زمان عرضه‌ی بازی نخواهد داشت.

توسعه‌دهنده‌ی بازی Battlefield 2042 این خبر را در مصاحبه با Polygon تأیید کرد و اگرچه دلیل آن را توضیح نداد، اما اعلام کرد که این قابلیت پس از عرضه به بازی اضافه خواهد شد. اینکه چه زمانی این اتفاق خواهد افتاد هنوز مشخص نیست. بنابراین با نبود این قابلیت گزینه‌های دیگری مانند پینگ کردن نیز وجود دارد؛ اگرچه چندان دقیق نیست و اغلب موارد خاصی را علامت‌گذاری نمی‌کند. اگر با دوستانتان بازی می‌کنید، استفاده از دیسکورد آخرین راه‌حل باقی مانده است.

بازی Battlefield 2042 در تاریخ ۱۹ نوامبر (۲۸ مهر) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه می‌شود. این بازی باوجود اینکه بزرگ‌ترین بازی سری Battlefield تاکنون نام‌گذاری شده است، طبق گزارش‌ها هنگام توسعه با مشکل مواجه شد. شایعات بیان می‌کنند که این بازی قرار بود یک بازی بتل رویال باشد که بازی Apex Legends یک منبع الهام بزرگ برای آن بوده است.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده