نویسنده: شعیب شاهدی
// پنجشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۵۹

گیب نیوئل: ولو مشغول ساخت چند بازی جدید است

گیب نیوئل، مدیرعامل ولو، در مصاحبه‌ای با شبکه‌ی 1News تایید کرد که چندین بازی در مرحله ساخت هستند.

گیب نیوئل، مدیرعامل و یکی از موسسین شرکت ولو، در مصاحبه‌ی اخیر خود با شبکه‌ی 1News تایید کرد که این شرکت درحال کار کردن روی چندین پروژه است. این خبر تقریبا یک سال بعد از انتشار بازی موردانتظار Half-Life: Alyx اعلام شده است. مخاطبان پس از انتظار کشیدن برای مدت زمانی طولانی، بالاخره توانستند این بازی را که دنباله‌ی مجموعه Half-Life محسوب می‌شود تجربه کنند. طبق صحبت‌های نیوئل انتشار این بازی شور و اشتیاقی را در استودیو برای عرضه‌ی بازی‌های جدید ایجاد کرده است. نیوئل دراینباره گفته است: «بازگشت دوباره به کار کردن روی بازی‌های تک‌نفره، همراه‌با بازی Alyx عالی بود. این موضوع جنبش و عزم زیادی را در شرکت ایجاد کرد تا روی پروژه‌های بیشتری از این دست کار شود.»

در حال‌حاضر مشخص نیست چه آثاری درحال توسعه هستند؛ همچنین گیب نیوئل از پاسخ دادن به این سؤال امتناع کرد که آیا اثری جدید از مجموعه‌های Half-Life یا Portal جزو بازی‌های جدید قرار دارند یا نه. نیوئل در پاسخ به این سؤال گفته است: «برای مدت زمانی طولانی موفق بوده‌ام درباره‌ی چنین مسائلی صحبت نکنم؛ امیدوارم بتوانم این روند را در آینده ادامه بدهم؛ تا وقتی که سؤال‌هایی مطرح شود که بتوان درباره آن‌ها صحبت کرد.»

بازی half life alyx اثر شرکت valve

اخیرا شایعه‌ای مطرح شده بود که شرکت ولو درحال کار روی اثری با نام کد Citadel است؛ اما نیوئل سریعا گفت‌وگو دراینباره را به این صورت پایان داد: «نمی‌دانم Citadel چه چیزی است؛ Citadel چیست؟ صرفا جهت اطلاع ما تعدادی اسم مختلف به‌صورت داخلی داریم که در طول زمان تغییر می‌کنند.»

گرچه ممکن است اعلام نشدن اسامی این بازی‌ها کمی ناامید کننده باشد، ولی مدیرعامل ولو قاطعانه تایید کرد که بازی‌های جدیدی در راه هستند. گیب نیوئل درباره این موضوع گفته است: «قطعا بازی‌هایی را درحال توسعه داریم که قرار است درآینده رسما اعلام شوند. اشتیاق برای یک بازی حس‌وحال خوبی دارد.»

نیوئل همچنین درباره‌ی مسائل و مشکلات فراوان مرتبط با عرضه‌ی Cyberpunk 2077 اظهارنظر کرده و گفته است: «با هر توسعه‌دهنده‌ای که خود را در چنین شرایطی بیابد احساس همدردی دارم.»

نظر شما درباره‌ی صحبت‌های گیب نیوئل چیست؟ مخاطبان زومجی می‌توانند نظرات خود را در بخش زیر با ما درمیان بگذارند.


منبع DualSHOCKERS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده