نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۶

بازی Stardew Valley در تمام پلتفرم‌ها میزبان حالت کوآپ اسپلیت-اسکرین می‌شود

استودیوی کانسرندایپ حالت کوآپ اسپلیت-اسکرین را در به‌روزرسانی ۱.۵ به بازی شبیه‌ساز نقش‌آفرینی Stardew Valley اضافه می‌کند.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که آپدیت بعدی بازی Stardew Valley حالت کوآپ اسپلیت-اسکرین را برای آن به ارمغان می‌آورد. استودیوی کانسرندایپ از مدت‌ها قبل روی به‌روزرسانی ۱.۵ بازی «استاردو ولی» کار می‌کند و ما اکنون از یکی از ویژگی‌های تازه‌ی آن اطلاع داریم. حالت کوآپ اسپلیت-اسکرین به همه‌ی پلتفرم‌های بازی Stardew Valley راه خواهد یافت، اما تنها در نسخه‌ی کامپیوتر شاهد پشتیبانی تا سقف ۴ بازیکن خواهیم بود.

استودیوی کانسرند‌ایپ اخیراً با انتشار توییتی از راه‌یابی حالت کوآپ اسپلیت-اسکرین به بازی Stardew Valley خبر داد، اما این پایان کار نبود و کاربران تیزبین توییتر در تصویر آن توییت متوجه موارد جدیدی از جمله مزارع بیابانی، صندوقچه‌های تازه، میز تلفن و یک چراغ روی حفاظ صندوق پُست شدند که واقعاً هیجان‌انگیز است. البته شنیده‌ها حاکی از این است که به‌روزرسانی ۱.۵ شامل یک محتوای قابل توجه برای پایان بازی و درختان موز نیز می‌شود.

حالت کوآپ اسپلیت-اسکرین در بازی شبیه‌ساز Stardew Valley

آخرین آپدیت بزرگ بازی Stardew Valley یا به‌روزرسانی ۱.۴ ضمن بهبود گیم‌پلی مواردی نظیر سینما، روش‌های  جدیدی برای تعامل با همسر و استخرهای ماهیگیری را معرفی کرد. شایان ذکر است که ریک بارون، خالق بازی Stardew Valley روی دو بازی تازه نیز کار می‌کند که در جهان همین بازی جریان دارند. بازی Stardew Valley به‌واسطه‌ی گرافیک و صداگذاری عالی، تنوع بالای محیط‌ها و شخصیت‌ها، گیم‌پلی عمیق، لذت‌بخش و درگیرکننده، شبیه‌سازی زندگی روستایی به‌بهترین شکل ممکن و بهینه‌سازی و اجرای عالی روی انواع سخت‌افزارها در بررسی زومجی نمره‌ی ۹.۵ را دریافت کرد. شما می‌توانید نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 


منبع VG24/7
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده