// چهار شنبه, ۲ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۲۶

زمان احتمالی انتشار آپدیت ۹.۰.۱ بازی World of Warcraft

با نزدیک شدن به ماه اکتبر، کم‌کم زمان انتشار آپدیت ۹.۰.۱ بازی World of Warcraft هم فرا می‌رسد که هنوز به‌صورت رسمی مشخص نشده است.

اخیرا در آپدیتی که روی سرورهای تست (PTR) بازی World of Warcraft قرار گرفته است، شاهد مشخص شدن اولین روزی که به‌عنوان اولین کاندید برای انتشار نسخه ۹.۰.۱ انتخاب شده است، بودیم. طبق چیزی که در گذشته شاهدش بودیم، شرکت بلیزارد برای انتشار آپدیت‌های پیش رو چندین روز را در نظر می‌گیرد که باتوجه‌به روند پیشرفت ساخت نسخه جدید یکی از آن‌ها را برای انتشار آپدیت انتخاب می‌کند. حالا طبق چیزی که در عکس پایین مشاهده می‌کنید روز ۲۱ سپتامبر (۳۱ شهریور) به‌عنوان اولین تاریخ کاندید انتشار نسخه pre-patch اکسپنشن Shadowlands انتخاب شده است.

دنیای وارکرفت

هفته گذشته پیش‌دانلود اکسپنشن Shadowlands بازی World of Warcraft روی پلتفرم بتل‌نت در دسترس بازیکنان قرار گرفت و ساعاتی قبل شرکت بلیزارد به واسطه اعلامیه‌ای رسمی نزدیک شدن به پایان فصل PvP را هشدار داد. تمام این موارد درکنار هم باعث می‌شود که نزدیک بودن زمان انتشار آپدیت ۹.۰.۱ قوت گیرد و با اینکه هنوز روز دقیقی اعلام نشده است، اما پیش‌بینی کنیم که چه زمانی می‌توانیم از محتوای مربوط‌به آپدیت pre-patch روی سرورهای اصلی بهره‌مند شویم.

باتوجه‌به اینکه هر چهارشنبه سرورهای بلیزارد برای مدتی از دسترس خارج می‌شوند و بازیکنان هفته جدیدشان را از این روز شروع می‌کنند، انتظار می‌رود که ۲۹ سپتامبر (۸ مهر) دومین کاندیدی باشد که آپدیت جدید بازی را در دسترس بازیکنان قرار دهد. البته اگر بخواهیم بازه‌زمانی دو هفته‌ای را از زمان هشدار بلیزارد به بازیکنان بخش PvP در نظر بگیریم، روز ۶ اکتبر (۱۵ مهر) کاندید مناسب دیگری است که می‌تواند به‌عنوان اولین روز انتشار آپدیت ۹.۰.۱ معرفی شود.

در صورتی که قصد دارید قبل از پایان یافتن اکسپنشن Battle for Azeroth دستاوردهای مهم آخرین پچ مربوط‌به این اکسپنشن را به‌دست آورید، می‌توانید به پست کارهایی که می‌توان قبل از انتشار اکسپنشن Shadowlands بازی World of Warcraft انجام داد، مراجعه کنید تا از تمامی تغییرات مهمی که به همراه نسخه ۹.۰.۱ اعمال خواهند شد، با خبر شوید.


منبع wowhead
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده