// چهار شنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۴۵

تمام نسخه‌ های کالکتور بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain در بریتانیا به فروش رفت

گزارش‌ها حاکی از آن است که تمامی‌ نسخه‌های کالکتور Metal Gear Solid V: The Phantom Pain در بریتانیا به فروش رفته است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

این نسخه‌ی مخصوص قیمتی معادل ۱۰۰ پوند داشت و به صورت انحصاری در فروشگاه GAME فروخته می‌شود. این نسخه علاوه بر بازی اصلی شامل ماکت مصنوعی از نیمه‌ی بازوی اسنیک، کتاب فولادی (SteelBook)‌ بازی، دیسک بلوری شامل مستندی از پشت صحنه و تریلر‌ها، نقشه، بسته‌بندی منحصر به فرد و بسته‌های الحاقی حاوی اسلحه‌ها، سپر‌ها و لباس‌های جدید است.
نسخه‌ی کالکتور برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و حتی رایانه‌های شخصی ویندوزی هم در دسترس بود. عرضه‌ی این نسخه‌ی مخصوص برای رایانه‌های شخصی ویندوزی هم جای تعجب بسیاری داشت که به ندرت شاهد وقوع آن بودیم.

به گزارش فروشگاه GAME، تمامی  نسخه‌های مخصوص بازی برای هر سه پلتفرم به فروش رفته است و به زودی شاهد موجود شدن دوباره‌ی آن نخواهیم بود. کسانی که موفق به خرید نسخه‌ی کالکتور نشده‌اند، می‌توانند نسخه‌ی فیزیکی روز اول انتشار بازی را پیش‌خرید کنند. این بسته شامل نقشه و بسته‌های الحاقی مانند اسلحه‌دستی ویژه Adam-ska، جعبه‌ی مقوایی Wetland، سپر‌ بالستیک شخصی به رنگ نقره‌ای، لباس اسنیک به رنگ آبی، بالا بردن تجربه (XP) در متال گیر آنلاین است.

این نسخه به قیمت ۶۰ پوند برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی ویندوزی و به قیمت ۵۰ پوند برای پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 به فروش می‌رسد.

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain قرار است به ادامه روایت داستان پیچیده‌ی شخصیت اسنیک بپردازد و خط داستانی دو بازی Metal Gear Solid: Peace Walker و Metal Gear Solid: Ground Zeroes را به هم مرتبط کند. همچنین بازی دارای‌ آب و هوای پویا و چرخه‌ی شب و روز است که تاثیر بسیاری بر روی گیم‌پلی بازی دارد.

بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain در تاریخ ۱ سپتامبر (۱۰ شهریور ۱۳۹۴) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 منتشر خواهد شد. نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی با دو هفته تاخیر در تاریخ ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور۱۳۹۴) منتشر می‌شود. بسته‌ی فیزیکی روز اول انتشاری بازی، مطابق با تاریخ عرضه‌ی نسخه‌ی پلتفرم مخصوص به خود در دسترس قرار می‌گیرد.

منبع: segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده