نویسنده: روزبه حسینی
// جمعه, ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۲۸

بازی XCOM 2 تا تاریخ ۱۱ اردیبهشت در استیم رایگان شد

تا تاریخ ۱۱ اردیبهشت فرصت دارید تا بازی استراتژی XCOM 2 را به رایگان از فروشگاه استیم دریافت کنید.

امروز نسخه‌ی اسپین آف جدید سری بازی‌های استراتژی محبوب شرکت 2K Games یعنی بازی XCOM: Chimera Squad منتشر شد و طرفداران پس از چند سال انتظار می‌توانند باری دیگر به جنگ با موجودات فضایی در این بازی جذاب بروند. به همین مناسبت و طبق آخرین اخبار بازی، این شرکت نسخه‌ی قبلی این سری بازی استراتژی یعنی بازی XCOM 2 را به مدت یک‌هفته روی فروشگاه استیم رایگان کرده است. بنابراین تا ۱۱ اردیبهشت فرصت دارید تا این بازی جذاب و سرگرم‌کننده را به رایگان دریافت کنید. 

بازی Xcom 2 در سال ۲۰۱۶ به عنوان دنباله‌ای بر بازی XCOM: Enemy Unknown منتشر شد و توانست تحسین منتقدان و بازیکنان را به همراه داشته باشد و طرفداران زیادی را به خود جذب کند. همان‌طور که اشاره شد، این بازی را می‌توانید تا تاریخ ۱۱ اردیبهشت به رایگان تجربه کنید و پس از آن اگر به بازی علاقه‌مند شدید، شرکت 2K Games تخفیف زیادی را برای بازی در نظر گرفته است و پس از این تاریخ می‌توانید بازی را با قیمت تنها ۱۵ دلار تهیه کنید. همچنین بسته‌‌های الحاقی و گسترش دهنده‌ی این بازی نیز با تخفیف زیاد هم‌اکنون در فروشگاه استیم در دسترس هستند. 

سایت زومجی در بررسی خود از بازی 2 XCOM نمره‌ی بسیار خوب ۹ را برای آن در نظر گرفت و به تحسین گیم‌پلی چالش‌برانگیز و در عین حال لذت‌بخش در کنار گرافیک فنی و هنری خوب و صداگذاری فوق‌العاده‌ی بازی پرداخت. در این بررسی نوشته شده است که: 

XCOM 2 یکی از بهترین بازی‌های استراتژیک چند سال اخیر است که تمام نکات مثبت نسخه Enemy Unknown را حفظ کرده و نقاط ضعف آن را هم رفع کرده است. مهم‌ترین نقطه قوت ایکس‌کام پایندی آن به اصالت بازی است؛ اثری با محتویات کامل که یک گیم‌پلی طولانی و در عین حال لذت‌بخش را ارائه می‌دهد و تجربه آن هم برای طرفداران سبک استراتژیک و هم برای افرادی که علاقه‌ای به این سبک ندارند، به یک میزان لذت‌بخش خواهد بود.

نظر شما در مورد بازی XCOM 2 چیست؟ آیا آن را تجربه کرده‌اید یا به تجربه‌ی نسخه‌ی رایگان آن علاقه دارید؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده