// چهار شنبه, ۶ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۱

آپدیت جدید بازی Star Wars Battlefront 2 تا اواسط آوریل تاخیر خورد

به‌دلیل شیوع ویروس کرونا و دورکاری سازندگان، انتشار آپدیت The Battle of Scarif بازی Star Wars Battlefront 2 تأخیر خورد.

فراگیر شدن ویروس کرونا (کووید-۱۹) در بین مردم جهان باعث تعطیلی بسیاری از کسب و کارها شده و تاثیر زیادی نیز روی صنعت بازی داشته است. بعضی رویدادها مانند GDC 2020 تا ماه اگوست تأخیر خورده و همین‌طور نمایشگاه‌های بزرگی مثل E3 2020 لغو شده است. بسیاری از بازی‌سازان از خانه روی پروژه‌های خود کار می‌کنند و با اینکه هنوز تأخیر بزرگی در این‌باره اعلام نشده اما این شرایط روی تاریخ انتشار آپدیت جدید بازی Star Wars Battlefront 2 تاثیر گذاشته است.

بازی Star Wars Battlefront 2 قرار بود یک آپدیت بزرگ جدید با نام Battle of Scarif دریافت کند اما به‌دلیل دورکاری سازندگان بازی، انتشار این به‌روزرسانی تا اواسط آوریل به تعویق افتاده است. توسعه‌دهنده‌ی بازی Star Wars Battlefront 2 در پستی در Subreddit به‌طور رسمی اعلام کرد که تیم سازنده‌ی بازی Star Wars از دفتر این استودیو به خانه‌هایشان نقل مکان کرده‌اند.

کار روی بازی ادامه خواهد داشت اما دورکاری در منازل باعث شده تا به فرایند ساخت بازی ضربه وارد شود. در حال حاضر ما سعی می‌کنیم ضمن حرکت رو به جلو، روند ساخت بازی را باتوجه‌به این شرایط تغییر دهیم. به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم زمان انتشار آپدیت Battle on Scarif Update را به اواسط آوریل منتقل کنیم. در حال حاضر این بازه زمانی را برای انتشار آپدیت در نظر گرفته‌ایم، اما با تغییر و پیشرفت وضعیت کنونی، در صورت وقوع تغییراتی در برنامه‌ی انتشار بازی آن‌ها را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

در آپدیت Battle of Scarif سیاره‌ی Scarif، یکی‌ از محبوب‌ترین مکان‌های بازی Star Wars Battlefront، به همراه حالت Supremacy به‌عنوان بخشی از به‌روزرسانی Age of Rebellion به بازی Star Wars Battlefront 2 اضافه خواهد شد و همچنین حالت Instant Action و مکان‌های جدیدی برای بخش Co-op و Heroes vs. Villains به بازی اضافه می‌شود. بازیکنان می‌توانند انتظار حضور قهرمانان جدید و شرور را داشته باشند. 

در حال‌حاضر بازیکنان می‌توانند Star Wars Battlefront 2 را روی پلتفرم‌های ایکس‌ باکس وان، پلی‌ استیشن 4 و پی‌ سی تجربه کنند. برای آشنایی بیشتر با این بازی بررسی بازی Star Wars Battlefront 2 در زومجی را از دست ندهید. 


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده