نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۶

نسخه پلی استیشن 4 بازی Call of Duty: Warzone بدون نیاز به سرویس پلاس اجرا می‌شود

پس از انتشار بازی Call of Duty: Warzone، اکتیویژن اعلام کرد که تجربه بازی روی پلی استیشن 4 بدون نیاز به اشتراک پلاس است، اما کاربران ایکس باکس به داشتن اشتراک در سرویس گلد نیاز دارند.

روز گذشته استودیوی اکتیویژن در اقدامی ناگهانی اعلام کرد که از امروز حالت بتل رویال Warzone به مجموعه قدیمی و پرطرفدار Call of Duty اضافه می‌شود. نکته جالب و قابل توجه این است که Warzone به‌صورت کاملا جداگانه به‌صورت رایگان در دسترس کاربران پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی قرار می‌گیرد؛ این به این معنی است که افرادی که بازی Call of Duty: Modern Warfare را خریداری نکرده‌اند هم می‌توانند به راحتی به بازی Call of Duty: Warzone دسترسی داشته باشند. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که چند روز پیش اطلاعاتی از بازی Warzone منتشر شد.

حال اما در تازه‌ترین اخبار بازی، استودیوی اکتویویژن به‌صورت رسمی در مصاحبه‌ای با وبسایت IGN اعلام کرد که کاربران پلی‌استیشن 4 بدون نیاز به اشتراک در سرویس پلی استیشن پلاس نیز می‌توانند بازی را دانلود و تجربه کنند. این اما در حالی است که قضیه برای گیمرها روی ایکس‌باکس وان متفاوت است؛ براساس اطلاعات منتشر شده، این افراد برای تجربه بازی به اشتراک سرویس مخصوص خود یعنی ایکس باکس لایو گلد نیاز دارند و بدون آن قادر به اجرای بازی نخواهند بود.

بازی Call of Duty: Warzone

تیم سازنده برای مشترکین فعال سرویس پلی استیشن پلاس مزیتی نسبت به سایرین نیز اعمال کرده‌اند؛ بر این اساس مشترکین این سرویس می‌توانند پک مخصوص بازی که هنوز اطلاعاتی از محتوای آن نیز اعلام نشده است را از فروشگاه پلی استیشن دانلود کنند. تیم سازنده در این زمینه هم تفاوتی بین دارندگان کنسول سونی و مایکروسافت قائل شده است؛ چراکه به‌نظر می‌رسد برای مشترکین سرویس مایکروسافت خبری از این پک مخصوص نیست و این محتوا تنها در انحصار سونی و پلی‌استیشن خواهد بود.

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های شوتر و مخصوصا سری محبوب Call of Duty هستید، به‌نظر می‌رسد Warzone می‌تواند تجربه جدیدی از این مجموعه را انتقال دهد و برای مدتی شما را سرگرم کند. لطفا نظرات خود درمورد بازی بتل رویال Warzone و تاثیر آن در آینده این مجموعه را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده