نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۱

GTA 5 در کمتر از یک ماه در شبکه استیم به فروش بیش از ۲ میلیون نسخه دست یافت

براساس گزارشات منتشرشده، بازی GTA 5، جدیدترین ساخته شرکت راک‌استار، در کمتر از یک ماه به فروش بیش از ۲ میلیون نسخه‌ای در شبکه استیم دست یافته است. با زومجی و این آمار خیره‌کننده از بازی GTA 5 همراه باشید.

GTA 5 در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۳ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 عرضه شد و به فروش جهانی ۳۵ میلیون نسخه‌ای دست یافت. نسخه بازسازی شده این بازی که برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شد فروش قابل توجهی داشت و براساس آخرین آمار منتشرشده، فروش این دو نسخه هم حدود ۹ میلیون بوده است.

ظاهرا نسخه رایانه‌های شخصی GTA 5 قرار است غوغایی به پا کند و نسخه‌های قدیمی این سری را در زمینه فروش کنار بزند. نسخه رایانه‌های شخصی بازی GTA IV که در زمینه فروش یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های راک‌استار به شمار می‌رود، تنها به فروش ۳.۵ میلیون نسخه‌ای در سراسر جهان دست یافته است.

لازم به ذکر است که این آمار تنها به فروش دیجیتالی بازی در شبکه استیم است، بنابراین اگر فروش فیزیکی بازی را هم به این آمار اضافه کنیم مطئنا شاهد رقم بزرگ‌تری خواهیم بود.

در راستای اخبار مربوط به نسخه PC بازی GTA 5، راک‌استار طی روزهای گذشته بروز رسانی ۱.۰۲ بازی را برای رفع مشکلات پیش آمده در بخش Rockstar Editor، شخصی‌سازی و برخی باگ‌های دیگر که کاربران با آن مواجه بودند منتشر کرد. اگر با انتشار این بروز رسانی همچنان با نسخه PC بازی مشکل دارید، می‌توانید مشکلات نسخه رایانه‎های شخصی GTA 5 و نحوه برطرف کردن آنها را از طریق زومجی مطالعه کنید.

به نظر شما فروش نسخه رایانه‌های شخصی GTA 5 می‌تواند فراتر از نسخه‌های نسل هشتم بازی رود؟

منبع: Segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده