// سه شنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۵

بازی Warcraft 3 Reforged ساعاتی دیگر به صورت عمومی منتشر می‌شود

بازی Warcraft 3: Reforged شرکت بلیزارد اینترتینمنت تا ساعاتی دیگر در دسترس عموم قرار می‌گیرد.

علاقه‌مندان به دنیای وارکرفت در کمتر از ده ساعت دیگر می‌توانند بار دیگر بازی Warcraft را با کیفیت متفاوت و بهتری تجربه کنند. بازی Warcraft 3 Reforged که برای اولین‌بار در رویداد بلیزکان ۲۰۱۸ معرفی شد، قرار است ساعت ۲:۳۰ بامداد روز چهارشنبه (۹ بهمن) به وقت تهران به‌صورت عمومی منتشر شود. تمامی افرادی که نسخه‌های پیش‌فروش بازی را خریداری کرده‌اند می‌توانند به زودی وارد بازی شوند. نسخه جدید بازی Warcraft با تغییراتی همراه بوده است که برای ایجاد تعادل در بازی اعمال شده‌اند.

وارکرفت ریفورجد

از مهم‌ترین نکات قابل توجه در مورد انتشار بازی وارکرفت 3: ریفورجد اضافه شدن یک بازی جدید استراتژیک به لیست بازی‌های ورزش الکترونیک است. پیش از این بازی Warcraft 3 که در سال ۲۰۰۲ منتشر شد، توانست با ثبت ۱۳۲۱ تورنمنت رسمی چیزی بیش از ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار جایزه را در اختیار بازیکنان حرفه‌ای این بازی قرار دهد. با توجه به انتشار نسخه جدید بازی به‌نظر می‌رسد که بخش Blizzard Esports و رویداد بلیزکان به زودی میزبان بازیکنان حرفه‌ای بازی Warcraft III: Reforged می‌شود و در سال ۲۰۲۰ شاهد برگزاری مسابقات جدیدی هستیم. با توجه به اینکه بازی‌های مطرح زیادی را در ژانر استراتژیک ورزش‌های الکترونیک شاهد نیستیم، این بازی می‌تواند رقیب جدید و خوبی برای بازی‌هایی مانند Starcraft باشد.

هم‌اکنون می‌توانید Warcraft III: Reforged را با قیمت ۲۹.۹۹ دلار از فروشگاه بتل‌نت خریداری کنید. همچنین ادیشن Spoils of War هم با قیمت ۳۹.۹۹ دلار فروخته می‌شود که شامل اسکین‌های مختلف و محتویاتی برای بازی‌های World of Warcraft ،Overwatch ،Diablo III ،Hearthstone ،Heroes of the Storm ،StarCraft II و Starcraft: Remastered می‌شود.


منبع mmo-champion
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده