// دوشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

مسابقات Six Invitational 2019 بازی Rainbow Six Siege این هفته آغاز می‌شود

جایزه یک میلیون دلاری رویداد Six Invitational 2019 از این هفته هدف اصلی بهترین تیم‌های بازی Rainbow Six Siege جهان خواهد بود.

رویداد Six Invitational 2019 اولین تورنمنت میجور بازی Rainbow Six Siege در سال میلادی جدید است که با حضور شانزده تیم برتر جهان بر روی پلتفرم کامپیوتر برگزار خواهد شد. مرحله اصلی رویداد از یازدهم فوریه به میزبانی مونترآل در کانادا شروع می‌شود و تیم‌های حاضر در رویداد بایستی در دو مرحله گروهی و تیمی با یکدیگر روبه‌رو شوند. جایزه این رویداد در حال حاضر بیش از یک میلیون دلار است که به لطف آیتم‌های جانبی و درصدی که از هر آیتم به مجموع جوایز اضافه می‌شود، در حال رشد است.

سری مسابقات Six Invitational جزو مهم‌ترین رویدادهای ورزش الکترونیک در سراسر جهان است که علاقه‌مندان به دیدن پخش زنده بازی‌ها می‌توانند از فردا با دنبال کردن کانال Rainbow6 در پلتفرم توییچ، تمامی مراحل مسابقات را به صورت زنده مشاهده کنند. این رویداد روی پلتفرم یوتیوب نیز پوشش داده خواهد شد و بازی‌های هر مرحله نیز در بخش آرشیو ویدیوهای توییچ، ذخیره خواهد شد.

Rainbow Six Siege Six Invitational 2019 R6

تمامی بازی‌ها به پانزده زبان استریم خواهند شد و برای تماشاچیانی که بازی‌ها را به صورت زنده بر روی پلتفرم توییچ دنبال کنند جوایزی در نظر گرفته شده است. برای دریافت آویزهای (Charm) مخصوص رویداد باید حداقل یک ساعت زمان را برای دیدن مرحله اصلی مسابقات صرف کنید و در صورتی که ۲۵ ساعت زمان صرف کنید، می‌توانید یک آویز الماسی به‌دست آورید.

Rainbow Six Siege Six Invitational 2019 R6

مرحله گروهی مسابقات قرار است به مدت چهار روز به طول انجامد و شانزده تیم حاضر در این مرحله در چهار گروه تقسیم شده‌اند. بازی افتتاحیه ساعت ۱ بامداد روز دوشنبه برگزار شد. از هر گروه، دو تیم برتر به مرحله بعدی راه پیدا می‌کنند. مرحله دوم مسابقات بعد از یک روز استراحت شروع خواهد شد که به مدت سه روز، با فرمت تک حذفی پیگیری می‌شود. 


منبع liquipedia
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده