نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۵ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۰۱

ریش های گَرالت در بازی The Witcher 3: Wild Hunt به صورت داینامیک بلند می شود

The Witcher 3: Wild Hunt یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۱۵ است که به دلیل ویژگی‌های بصری خود از محبوبیت خاصی برخوردار است. اخیرا اعلام شده ریش‌های گَرالت در این بازی به صورت داینامیک (پویا) بلند می‌شود و از این خصوصیت به عنوان یک انقلاب یاد شده است.
در بازی The Witcher 3: Wild Hunt بازیکنان قادر خواهند بود ریش و موهای شخصیت خود را به شکل‌های مختلف انتخاب کنند. اما هرچه در بازی پیشروی کنید و دست به سر و روی شخصیت خود نکشید، ریش‌های گَرالت به صورت خودکار در بازی رشد خواهند کرد. میچِل پِلَتکو گیلِوسکی، مدیر ارتباطات استودیو سی‌دی پراجکت رد در رابطه با این خصوصیت نسل هشتمی گفت:
به مرور زمان و زمانی که گَرالت میان مناطق مختلف جا به جا می‌شود، ریش‌های او بلند می‌شود. البته بلند شدن ریش‌های گَرالت هم محدودیت‌هایی دارد و در بازی شاهد ریش‌هایی مانند گَندالف نخواهید بود.
گیلِوسکی در ادامه گفت زمانی که بازیکنان بسته‌های الحاقی مربوط به مدل‌های مختلف مو و ریش را به صورت رایگان دریافت کنند، بلند شدن داینامیک ریش‌های گرالت در بازی متوقف خواهد شد:
زمانی که بسته الحاقی مربوط به مدل‌های مختلف مو و ریش را دانلود کنید، بلند شدن ریش‌های گرالت به صورت خودکار متوقف می‌شود. احساس می‌کنیم زمانی که بازیکنان یک چهره‌ی از پیش تعیین شده برای شخصیت خود انتخاب می‌کنند، لازم نیست با بلند شدن ریش‌های شخصیت خود به عقب بازگردند و باری دیگر مدل از پیش تعیین شده را انتخاب کنند.
نظر شما در رابطه با این خصوصیت چیست؟ The Witcher 3 (9) جوناس مَتسون یکی از طراحان استودیو سی‌دی پِراجکت رِد در رابطه با زندگی وحشی در بازی The Witcher 3: Wild Hunt گفت:
موجودات مختلف در مناطق گوناگون وجود دارند. شیوه‌ی رفتار و الگوی حرکت هر موجود با دیگری متفاوت است. بنابراین در بازی، خرس‌ها مشغول ماهی‌گیری، گرگ‌ها در گروه‌های خود و موجودات خطرناک در دل غارها مخفی شدند.
متسون همچنین تایید کرد سطح (Level) موجودات بازی با شخصیت شما بالا نمی‌رود. The Witcher 3: Wild Hunt شما را مجبور می‌کند در هر منطقه با احتیاط وارد شوید، چراکه مشخص نیست در گوشه و کنار این دنیا چه چیزهایی انتظار شما را می‌کشد.
در بازی باید نگران آب و هوا هم باشید. زمانی که هوا طوفانی است نباید داخل آب بروید، چراکه کنترل شخصیت یا قایق در این وضعیت بسیار دشوار است. در آب و هوای بارانی هارپی‌ها (یکی از موجودات بازی که قابلیت پرواز دارند) به شما حمله و کشتی شما را تکه پاره می‌کنند. بازی The Witcher 3: Wild Hunt که یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۱۵ است، در تاریخ ۱۹ مِی (۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این بازی، پیشنهاد می‌کنیم پیش‌نمایش The Witcher 3: Wild Hunt را از دست ندهید.
منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده