نویسنده: زومجی زومجی
// شنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۰۰

تصاویر جدیدی از محیط بازی Just Cause منتشر شد

استودیوی اولنچ (Avalanche) در پی برگزاری رویداد PAX East، جایگاه اختصاصی را برای بازی Just Cause 3 ترتیب داده است. آن‌ها در این جایگاه، از تصاویر جدید بازی رونمایی کردند، اما هنوز هم خبری از دیدن گیم پلی اصلی بازی نیست. همراه زومجی باشد.
رولند لسترلین (Roland Lesterlin,) که وظیفه کارگردانی این بازی را بر عهده دارد، می‌گوید آن‌ها هنوز هم برای نشان دادن ویدیوهایی از درون بازی آماده نیستند، چرا که می‌خواهند کارها همگی به درستی انجام شود. او در این مورد می‌گوید:
ما قصد داریم تمامی کارها و مواردی که باید انجام شوند را به درستی به پایان برسانیم و بازی را قبل از نمایش، به درستی اصلاح کنیم. این نمایش از راه می‌رسد، و ارزشش را خواهد داشت.
در طول برگزاری جلسه‌ی اختصاصی، لسترلین و گروه دیگری از سازندگان از استودیوی اولنچ، در کنار کریستوفر ساندبرگ، موسس این استودیو حضور داشتند و با گرگ میلر (Greg Miller) از وب‌سایت KindaFunny.Com درباره تاریخچه این سری و همچنین بازی پیش رو، صحبت کردند. اطلاعات بیان شده از نسخه سوم نسبتا کم بود، اما ساندبرگ به طور خلاصه بیان کرد که مادسازی برای این سری به چه میزان از اهمیت برخوردار است:
اعضای سازنده بخش مادسازی چندنفره در تیم Just Cause،  به ما کمک کرده‌اند تا ۵ سال پس از عرضه بازی Just Cause 2، آن را زنده نگه داریم. درحالی که ما برای آماده سازی نسخه سوم تلاش می‌کردیم، به کارهایی که آن‌ها در این بخش انجام داده‌اند نیز بسیار توجه کرده‌ایم. درحال حاضر هیچ حالت چندنفره‌ای برای بازی Just Cause 3 وجود ندارد و ما تمامی توجه خود را بر روی تجربه سندباکس (Sandbox) از این بازی قرار داده‌ایم. اما باید بگویم که ما به پشتیبانی و کارکردن با اعضای سازنده مادهای گوناگون در این سری ادامه خواهیم داد و باید ببینیم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.
بازی Just Cause 3 برای عرضه در سال جاری درنظر گرفته شده است. در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از این بازی را مشاهده کنید.منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده