// پنجشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۰

گوش دهید: تم اصلی موسیقی بازی ایرانی جنون سیاه منتشر شد

جنون سیاه، یکی از بازی‌های بزرگ و البته مورد انتظار ایرانی است که دارای سبک و سیاقی متفاوت از دیگر بازی‌های ساخته شده داخلی است. حال توس گام، سازنده‌ی این اثر قرار است دومین تریلر رسمی بازی را منتشر کند اما قبل از آن، ما را به شنیدن تم اصلی موسیقی جنون سیاه دعوت کرده است.
فضای بازی جنون سیاه تاریک، ترسناک و علمی-تخیلی است و به خاطر همین، سازندگان بازی سعی کرده‌اند تا موسیقی را همگام با ریتم اصلی بازی توسعه دهند. سازندگان در مورد این قطعه می‌گویند:
دراین موسیقی با ترکیبی از حس‌های حماسی و علمی-تخیلی رو به رو می‌شویم ، چرا که فضای بازی در آینده بوده و درون مایه داستان از اساطیر کهن گرفته شده است.پیکره سازها متشکل از سازهای بادی برای فضاسازی‌های علمی-تخیلی و سازبندی string و Choir برای ساخت فضاهای حماسی است.موسیقی ارائه شده فعلی تنها تم اصلی کار را ارائه می کند و به همین دلیل از لایه بندی های زیاد در آن اجتناب گردیده است.
توسن گام همچنین اعلام کرد دومین تریلر رسمی بازی در هفته‌ی آینده‌ منتشر خواهد شد. سازندگان بازی تصمیم دارند تا این محصول را در قالب دو فصل به بازار عرضه کنند که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را به دنبال خواهد داشت. در تریلر اولیه که از جنون سیاه منتشر شده بود، ما شاهد یکی از غول‌های بازی بودیم، اما سازندگان بازی وعده داده‌اند در تریلر دوم با تعداد بیشتری از دشمنان و همچنین فضاهای بازی دیدار داشته باشیم. توسن گام با اینکه در مراحل تولید بازی، با مشکلات و محدودیت‌های زیادی مواجه شده‌اند، اما تصمیم دارند تا یک محصول قوی و در حد استانداردهای جهانی به بازار عرضه کنند. جنون سیاه در سبک تیراندازی سوم شخص، قرار است در تاریخی نامعلوم برای پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر شود. تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده