// سه شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۰

بخش داستانی بازی Mass Effect 4 بسیار بزرگ‌تر از گذشته خواهد بود

سه‌گانه‌ی Mass Effect که در نسل هفتم یکی از بهترین‌ مجموعه‌ها از هر لحاظ به شمار می‌رفت، قرار است با انتشار نسخه‌ی چهارم ادامه پیدا کند و زوایای دیگری از کهکشان را نشان دهد. مدتی است که اخبار و حواشی حول این بازی زیاد شده و یکی از اعضای بایوویر از ویژگی‌های آن گفته است. در ادامه با زومجی همراه باشید.
چندی پیش بود که خبری مبنی بر وجود بخش چندنفره در Mass Effect منتشر گشت و اکثر طرفداران این مجموعه نگران لطمه خوردن به بخش داستانی این بازی شدند. حال کریس وین از بایوویر در توییتر شخصی خود راجع به این موضوع چنین گفته است:
اگر کسی نگران این مساله است که بخش آنلاین می‌تواند به بخش چندنفره آسیب بزند، من این اطمینان را خواهم داد که بخش داستانی Mass Effect 4 بسیار بزرگ و عظیم است و هیچ لطمه‌ای به آن وارد نخواهد شد.
همچنین مایکل گمبل (سازنده‌ی Mass Effect) به همراه جی واتامانیوک (نویسنده‌ی بایوویر) که بازدیدی از استودیو و روند کاری پروژه‌ها داشتند، در صفحه توییتر خود به ترتیب اینگونه بیان کردند:
بازدید امروز من از بایوویر فوق‌العاده بود. محتوای شگفت‌انگیزی برای دو بازی Dragon Age: Inquisition و Mass Effect توجه من را به خود جلب کرد. افتخار می‌کنم که جزئی از این‌ها هستم.
در جلسه‌ی ما در کمپانی اشیائی فضایی دیدم که جالب توجه بودند!
بدون شک Mass Effect نامی است که می‌تواند نگاه‌های زیادی را به خود جلب کند و باید منتظر ماند تا انتشار اولین نمایش‌های رسمی از بازی در یک رویداد بزرگ که به احتمال زیاد E3 2015 است. منبع  Gamepur


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده