// شنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۵

بلیزارد هنوز برای عرضه‌ی رایگان بازی Overwatch مردد است

بازی Overwatch که توسط شرکت بلیزارد، سازنده‌ی آثار مطرحی مانند Diablo و World of Warcraft، در دست ساخت است، شاید یک بازی تمام رایگان یا با پرداخت درون برنامه‌ای باشد. تیم ساخت و توسعه‌ی این بازی هنوز بین پولی بودن Overwatch یا رایگان بودنش مردد هستند اما احتمال این کار زیاد است. با زومجی همراه باشید.
در مصاحبه‌ی اخیری که یکی از مقامات شرکت اکتیویژن بلیزارد با Yahoo Finance در مورد مراحل ساخت بازی Overwatch داشت، وی گفت تیم توسعه‌ی بازی در حال بررسی این موضوع هستند که بازی را به صورت کاملا رایگان عرضه کنیم و بسته‌های الحاقی برای فروش در نظر بگیریم.
این رویه می‌تواند برای ما مهم باشد که بازیکنان از بازی به رایگان استفاده کنند صرف‌نظر از اینکه پرداخت نهایی برای آن داشته باشند.
طبق این گزارش، احتمال دارد این بازی در سال جاری میلادی به طور کامل عرضه شود، اما مدیر ارشد اجرایی پروژه فکر نمی‌کند که بازی زودتر از سال ۲۰۱۶ عرضه شود. Overwatch رویداد‌های Overwatch در زمان آینده، دنیایی بسیار پیشرفته که گرفتار هرج و مرج عمومی شده است، روایت می‌شود. افرادی متشکل از سربازان، دانشمندان و ماجراجویان، دور هم جمع می‌شوند تا بتوانند صلح را به دنیا بازگردانند . این گروه Overwatch نام گرفتند. پس از چند سال، قدرت و نفوذ این نیرو کاهش پیدا می‌کند و در نهایت از بین می‌روند. با این‌که گروه Overwatch ظاهرا وجود ندارند، اما دنیا هنوز به قهرمانانی برای پایان دادن به جنگ و خون‌ریزی نیاز دارد. بازیکنان از بین ۴ کلاس تهاجمی (Offense)، تدافعی (Defense)، زرهی (Tank) و پشتیبانی (Support) می‌توانند شخصیت‌های مورد نظر خود را انتخاب و در گروه‌های ۶ نفره به رقابت با دیگر تیم‌ها بپردازند. مکان‌هایی که گروه‌ها به جنگ هم می‌روند، طرح‌هایی پیشرفته از لندن تا مصر باستان خواهد بود. بلیزارد وعده داده است که شخصیت‌های بیشتری برای بازی عرضه خواهد شد و مراحل توسعه‌ و پشتیبانی از آن همانند دیگر عناوین بلیزارد، دنبال خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند از هم‌اکنون در صفحه‌ی رسمی این بازی در سایت battle.net، برای نسخه‌ی آزمایشی بازی که از اوایل سال ۲۰۱۵ آغاز خواهد شد، ثبت نام به عمل آورند. Overwatch برای پلتفرم‌های ویندوز و مک عرضه خواهد شد. منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده