// سه شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

الکترونیک آرتز زمان الحاق بازی Titanfall به خدمات Origin Access را اعلام کرد

به دنبال اعلام هفته‌ی گذشته، الکترونیک آرتز رسما زمان الحاق Titanfall، بازی تیراندازی اول شخص سال ۲۰۱۴ را به خدمات Origin Access (دسترسی اوریجین) برروی رایانه‌های شخصی،‌ ۲۲ مارس(۳ فروردین ۱۳۹۵) اعلام کرد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

دسترسی اوریجین یا Origin Access، خدماتی اینترنتی است که الکترونیک آرتز به صورت اشتراکی در اختیار دارندگان رایانه‌های شخصی قرار می‌دهد. شما با پرداخت تنها ۵ دلار به صورت ماهیانه می‌توانید علاوه بر تجربه بازی‌های رایگان که در ادامه نام آنها را آورده‌ایم، ۵ روز زودتر از سایرین به بازی‌های عرضه‌ نشده‌ی الکترونیک آرتز در کنار ۱۰ درصد تخفیف برای محتوای فروشگاه اوریجین (Origin) دسترسی پیدا کنید.

اکنون الکترونیک آرتز طبق وعده ی گذشته‌ی خبر از پیوستن Titanfall به لیست Origin Access در تاریخ سوم فروردین داده است. به این ترتیب، Titanfall هفدهمین بازی این خدمات بعد از بازی‌هایی مانند Dragon Age Inquisition، سه گانه Dead Space و چندین بازی از مجموعه Battlefield خواهد بود. Torchlight II، آخرین بازی‌ افزوده شده به Origin Access بود که در پایان ماه فوریه فعال شد.

درمقایسه‌ای با خدمات مشابه الکترونیک آرتز برروی ایکس‌باکس وان ، بازی Titanfall در حال حاضر در کتابخانه‌ی بازی‌های EA Access در دسترس قرار دارد.

در همین راستا الکترونیک آرتز بعد از شایعات منتشر شده در رابطه با چند پلتفرمی بودن ادامه Titanfall، رسما در جریان گزارش مالی از برنامه‌ریزی عرضه‌ی قسمت دوم بازی Titanfall در سال مالی ۲۰۱۷ الکترونیک آرتز خبر داد. سال مالی ۲۰۱۷ از اول آوریل ۲۰۱۶ (۱۳ فروردین ۱۳۹۵) تا ۳۱ مارس ۲۰۱۷ (۱۱ فروردین ۱۳۹۶) است.

الکنون درصورتی که اشتراک دسترسی اوریجین را خریداری کنید قادر به انجام بازی‌های زیر به صورت رایگان خواهید بود:

در خبری مشابه از الکترونیک آرتز، این شرکت اخیرا بازی Plants Vs. Zombies را به خدمات دسترسی الکترونیک آرتز برروی ایکس‌باکس وان الحاق کرده است. Plants Vs. Zombies نخستین بازی است که از کنسول ایکس‌باکس 360 در راستای این خدمات برای ایکس‌باکس وان در دسترس قرار می‌گیرد.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده