نویسنده: حامد افرومند
// چهار شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

تماشا کنید: تریلر معرفی بازی Detroit: Become Human

بازی جدید دیوید کیج و استودیو کوانتیک دریم، دیشب و در جریان برگزاری کنفرانس سونی در هفته بازی‌های پاریس ۲۰۱۵ معرفی شد. این بازی Detroit: Become Human نام دارد و قرار است به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 منتشر شود. با تماشای تریلر این بازی با زومجی همراه باشید.
استودیوی کوانتیک دریم که در نسل قبل با دو بازی انحصاری Heavy Rain‌ و Beyond Two Souls برای پلی‌استیشن 3 درخشیده بود، حالا بازی جدید و نسل هشتمی خود را برای کنسول پلی‌استیشن 4 معرفی کرده است. یک بازی به نظر متفاوت که به سرگذشت رباتی انسان نما به نام کارا پرداخته است. در تریلر سینمایی پخش شده از این بازی، دنیایی را می‌بینیم که ربات‌های انسان‌نما جایگاه مهمی در زندگی روزمره‌ی مردم پیدا کرده‌اند. به طوری که از خانه گرفته تا خیابان‌ها، شاهد فعالیت این ربات‌ها هستیم و گویی زندگی بدون داشتن این ربات‌ها برای مردم غیر ممکن شده است. در این میان کارا را می‌بینیم که جدا از بقیه‌ی ربات‌ها در خیابان‌ها قدم می‌زند و با بقیه فرق دارد. او رویای انسان بودن را در سر می‌پروراند:

| دانلود ویدیو با کیفیت 720p

این بازی در تاریخی نامعلوم برای پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. [alert variation="alert-info"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به هفته بازیهای پاریس به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید[/alert]


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده