نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۰۱

بسته الحاقی مستقل DriveClub Bikes هم اکنون در دسترس است

پس از معرفی بسته الحاقی مستقل DriveClub Bikes در کنفرانس هفته بازی‌های پاریس سونی، این کمپانی در خبری دیگر اعلام کرد این بسته هم‌اکنون برای دانلود در دسترس است. با زومجی و اطلاعاتی از محتویات این بسته همراه باشید.
همان‌طور که از نام این بسته پیداست، برای تجربه آن نیاز به بازی اصلی ندارید. بنابراین با مراجعه به شبکه پلی‌استیشن، می‌توانید آن را با قیمت ۱۴.۹۹ دلار خریداری کنید. با این حال اگر از کاربران بازی درایوکلاب هستید، می‌توانید این بسته را با قیمت ۱۲.۹۹ دلار و تخفیف چند یورویی دریافت کنید. علاوه بر این خبر، سونی همچنین اطلاعاتی را هم از این بازی منتشر کرده که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده و نظرات خود را در رابطه با آن‌ها با ما در میان بگذارید:
  • رویدادهای فراوان و حالت جدید: برای بسته الحاقی DriveClub Bikes، یک حالت جدید و چندین رویداد هیجان‌انگیز را تولید کردیم که در آن‌ها می‌توانید با موتورهای خود به انجام مسابقه بپردازید.
  • چالش‌های بی‌انتها: در چالش‌های جدید تولید شده، با دوستان خود رقابت و حتی برای آن‌ها چالش تولید کنید. توانایی‌های خود را آزمایش و با دیگران مقایسه کنید.
  • رویدادهای شخصی‌سازی شده: در هر حالتی که علاقه دارید، می‌توانید مسابقه مورد علاقه خود را تولید و در آن به انجام مسابقه بپردازید. شخصی‌سازی در این خصوصیت بسیار زیاد است که از آن‌ها می‌توان به تعیین آب و هوای بازی اشاره کرد.
  • مسابقات چندنفره: از فرصت‌های خود استفاده و در مسابقات آنلاین، رقیبان خود را پشت سر بگذارید.
  • شخصی‌سازی: در این بسته می‌توانید موتورهای خود را با بالاترین جزئیات شخصی‌سازی کنید. از این شخصی‌سازی‌ها می‌توان به رنگ، کلاه راننده و چیزهای دیگر اشاره کرد.
  • کلاب‌ها: هر کاری که در DriveClub Bikes انجام دهید، در کلاب شما تاثیر خواهد گذاشت. با به دست آوردن امتیاز، جوایز، آیتم‌های جدید برای شخصی‌سازی و همچنین چالش‌های جدید به دست آورید.
سونی در انتها اعلام کرده بسته الحاقی DriveClub Bikes دارای تروفی پلاتینوم است. با این خبر، بازی درایوکلاب بیشترین مقدار تروفی را در تاریخ بازی‌های پلی‌استیشن به خود اختصاص می‌دهد. [alert variation="alert-info"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به هفته بازیهای پاریس به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید[/alert] منبع: Gamepur


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده