// دوشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۱

شوهی یوشیدا از بازی های معرفی شده در هفته بازی های پاریس 2017 می‌گوید

شوهی یوشیدا در جدیدترین گفت‌وگوی خود، به بازی‌های مورد انتظارش در هفته بازی های پاریس 2017 اشاره کرده است که توسط سونی به نمایش درآمدند.

چندی پیش بود که شوهی یوشیدا، مدیر کل استودیوهای جهانی سونی، در مورد بازی‌های به نمایش درآمده در هفته بازی‌های ویدیویی پاریس 2017 سخن گفت؛ اینکه بازی‌هایی که به نمایش درآمدند، اکثرا در ۱۲ ماه آینده عرضه خواهند شد و او سال آینده را سال بزرگی برای گیمینگ دانست.

حال با توجه به اخبار بازی منتشر شده،‌ اخیرا شوهی یوشیدا گفت‌وگویی با یک برنامه تلویزیونی داشته است و در جریان این برنامه در مورد بازی‌های مورد علاقه خود که در این رویداد به نمایش درآمدند، صحبت کرده است. شوهی یوشیدا در همان ابتدا گفت که بر خلاف تصمیم وی، کمپانی سونی قصد داشت در یک رویداد اروپایی که سال پیش در آن حضور نداشت، شرکت کند و بازی‌های خود را به نمایش بگذارد.

در این میان شوهی یوشیدا منتظر دو بازی مختلف بود که توسط سونی رونمایی شوند. بازی Ghost of Tsushima را می‌توان اولین بازی مورد انتظار یوشیدا دانست که وی طی سال گذشته بخشی از این بازی را تجربه کرده بود و در صحبت‌های خود به این نکته اشاره کرد که استودیو ساکر پانچ، سازنده بازی Ghost of Tsushima، مهارت خاصی در خلق بازی‌های اکشن دارد.

دومین بازی، بازی Blood & Truth است که برای هدست پلی استیشن VR عرضه خواهد شد که این بازی توسط استودیو لندن سونی در حال توسعه است. جدای از دو بازی ذکر شده، شوهی یوشیدا در مورد بازی Erica نیز صحبت کرد؛ بازی‌ای که در جریان معرفی بازی‌های PlayLink به نمایش درآمد. شوهی یوشیدا در ادامه صحبت‌های خود اعلام کرد که آن‌ها ایده ساخت بازی Erica را حتی قبل از راه‌اندازی PlayLink در ذهن داشتند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده