// سه شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۱

بازی Oure پس از معرفی بلافاصله منتشر شد [Paris Games Week 2017]

کمپانی سونی با انتشار تریلری، از بازی ماجراجویی Oure برای پلی‌استیشن 4 رونمایی کرد و آن را بلافاصله در دسترس کاربران قرار داد.

در جریان اخبار بازی پیرامون نمایشگاه Paris Games Week 2017، بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی بازی‌های زیادی را معرفی کرد. در این میان کمپانی سونی بازی جدیدی را که در سبک ماجراجویی و فانتزی طراحی شده است، با انتشار تریلری معرفی کرد. بازی Oure نه‌تنها در جریان این نمایشگاه معرفی شد بلکه هم‌اکنون نیز در دسترس کاربران پلی استیشن 4 قرار گرفته است.

در بازی Oure، کاربران در نقش کاراکتری که قابلیت تبدیل شدن به اژدها را دارد، حضور پیدا می‌کنند و می‌توانند با پرواز کردن به جستجو در دنیای زیبای این بازی بپردازند. شخصیت اصلی این بازی از بدو تولد دارای این نیرو بوده است؛ از آنجا که والدین کاراکتر یاد شده، وی را در سرزمین‌هایی فراتر از آسمان به دنیا آورده‌اند. داستان بازی با اشاره به Titanها روایت می‌شود که گویا کار بسیار مهمی را در دنیای این بازی انجام می‌دهند، اما اخیرا به نظر می‌رسد که عملکرد آنها با مشکلی روبه‌رو شده است و آنها به کار خود ادامه نمی‌دهند. ماموریت شما این است که به این مشکل رسیدگی کنید و از دلیل متوقف شدن آنها باخبر شوید. برای به اتمام رساندن ماموریت‌های خود در این بازی باید از دو حالت انسان و اژدهای خود کمک بگیرید و به حل معماهای دنیای مرموز آن بپردازید.

اولین مورد در بازی که نظر کاربران را به خود جلب می‌کند طراحی خیره‌کننده و موسیقی متن زیبای آن است که ما را یاد بازی‌های اتمسفری و ماجراجویی دیگر همچون بازی Journey و بازی Abzu می‌اندازد. بازی مذکور بدون المان‌های ‌خشونت‌آمیز، روی حل معما‌ها و به دست آوردن آیتم‌ها تمرکز دارد.

بازی Oure هم‌اکنون با قیمت ۲۰ دلار در فروشگاه دیجیتالی پلی‌استیشن 4 یعنی پلی استیشن استور در دسترس است.

در ادامه می‌توانید تریلر معرفی بازی Oure را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

| |

برای اطلاع از اخبار و بازی‌های معرفی‌شده در جریان نمایشگاه بازی‌های هفته پاریس می‌توانید به مطلب جمع‌بندی کنفرانس سونی در Paris Games Week 2017 مراجعه کنید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده