// سه شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۵

در ۱۲ ماه آینده شاهد بازی های بزرگی برای پلی استیشن 4 خواهیم بود

شوهی یوشیدا در جریان رویداد هفته بازی‌های ویدیویی پاریس 2017 اعلام کرده که در ۱۲ ماه آینده شاهد بازی‌های بزرگ‌تری نسبت به ۱۲ ماه گذشته خواهیم بود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، در جریان رویداد هفته بازی‌های پاریس 2017، در جریان یک پنل خبری شوهی یوشیدا، مدیر کل استودیوهای جهانی سونی، صحبت‌هایی در مورد بازی‌های معرفی شده انجام داد. همچنین در جریان این صحبت‌‌ها نیز وی در مورد هیجان‌اش نسبت به بازی‌هایی که در ۱۲ ماه آینده عرضه می‌شوند، سخن گفت.

شوهی یوشیدا در این باره می‌گوید:

ما بازی‌های زیادی را مشاهده کردیم که در ۱۲ ماه آینده روانه بازار خواهند شد. این واقعا عالی است! ۱۲ ماه گذشته، واقعا عالی بود. بازی‌های بزرگ، بازی‌های واقعیت مجازی، بازی‌های عالی و خلاقانه‌ای عرضه شدند و ۱۲ ماه آینده حتی بزرگ‌تر، بهتر و جذاب‌تر از قبل خواهد بود.

شوهی یوشیدا در ادامه صحبت‌های خود به این نکته اشاره کرد که بازی واقعیت مجازی Dreams همچنان در دست ساخت است و متاسفانه نمی‌توانند دمو یا نسخه بتای این بازی را در دسترس قرار دهند و علاقه‌مندان تا کامل شدن مراحل توسعه و عرضه نهایی باید صبر کنند. همچنین وی اعلام کرد که منتظر توسعه دهنده‌های بیشتری است که از تکنولوژی واقعیت مجازی آن‌ها استفاده کرده و بازی‌های خلاقانه و جذابی را توسعه دهند، بازی‌هایی که تا به حال نمونه‌ی آن‌ها را مشاهده نکرده‌ایم.

زومجی دیشب به صورت کامل کنفرانس خبری سونی در هفته بازی‌های ویدیویی پاریس 2017 را پوشش داد و می‌توانید اخبار مربوطه را مطالعه کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده