// شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۸

سونی هفت بازی جدید در Paris Games Week معرفی خواهد کرد

به نظر می‌رسد سونی با دست پر در رویداد Paris Games Week 2017 ظاهر خواهد شد. آنها برای معرفی هفت بازی جدید پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن VR برنامه‌ریزی کرده‌اند.

کمپانی سونی مدتی قبل اعلام کرده بود که طرفداران پلی‌استیشن باید منتظر رونمایی‌های بزرگ در رویداد Paris Games Week 2017 باشند. حال، تنها دو روز تا کنفرانس پلی‌ استیشن در این رویداد باقی مانده است و طرفداران در سرتاسر دنیا منتظرند تا از آخرین اخبار مربوط به بازی‌های سونی مطلع شوند. کنفرانس پلی‌استیشن در رویداد Paris Games Week 2017 روز دوشنبه ۳۰ اکتبر (۸ آبان)  برگزار خواهد شد.

طبق خبری که از سوی سونی بر روی وبلاگ این کمپانی قرار داده شده است، آنها به معرفی ۲۱ بازی در این کنفرانس خواهند پرداخت که شامل ۷ بازی جدید برای کنسول پلی‌ استیشن 4 و هدست واقعیت مجازی پلی‌ استیشن VR خواهد بود که تا به حال معرفی نشده‌اند. علاوه بر این سونی در مورد کنفرانس Paris Games Week 2017 این چنین اعلام کرده است:

E3 تنها نیمی از داستان بود.

به نظر می‌رسد طرفداران باید منتظر خبر‌های خوب و سورپرایز کننده‌ای در رویداد Paris Games Week 2017 باشند. کنفرانس پلی‌استیشن در رویداد Paris Games Week 2017 روز دوشنبه ۳۰ اکتبر (۸ آبان) ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد و شما می‌توانید مثل همیشه با پوشش زنده زومجی از کنفرانس پلی‌استیشن در روز دوشنبه همراه شوید.


منبع IGN UK
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده