نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۴۹

رکوردشکنی درآمد و سوددهی کونامی در سال ۲۰۲۱

با وجود انتشار اخبار منفی پیرامون عملکرد کونامی در سال‌های گذشته، این شرکت ژاپنی در موفق‌ترین و سودآورترین سال مالی در طول فعالیت خود به سر می‌برد.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، به نظر می‌رسد شرکت کونامی موفق شده است با وجود انتشار اخبار و بازخوردهای بسیار منفی در رسانه‌ها از عملکرد خود در توسعه‌ی بازی‌ها، سال بسیار موفق و سوددهی را تجربه کند. با اینکه انتشار بازی EFootball تبدیل به یک فاجعه‌ی بزرگ برای کونامی شد اما آخرین گزارش عملکرد مالی این شرکت نشان از موفقیت‌های تجاری بسیاری دارد.

طبق گزارش مالی کونامی، درآمد عملیاتی این شرکت از سال مالی ۲۰۲۱ تا سال مالی ۲۰۲۲ با رشد چشمگیر ۱۰۴ درصدی همراه بوده است که بیشتر این پیشرفت ازطریق عملکرد بخش بازی‌های ویدیویی به‌دست آمده است. بدون شک می‌توان عملکرد فوق‌العاده‌ی بازی رایگان، رقابتی و کارتی Yu-Gi-Oh! Master Duel را یکی از دلایل این رشد بزرگ اقتصادی برای کونامی دانست.

در همین حال، کونامی به‌عنوان ناشر بازی‌ Momotaro Dentetsu: Showa, Heisei, Reiwa mo Teiban روی کنسول نینتندو سوییچ که بیش از ۳.۵ میلیون نسخه در ژاپن فروش داشته است، توانسته به موفقیت‌های زیادی برسد. این اطلاعات نشان می‌دهند با اینکه کونامی فعالیتی فراتر از یک ناشر بازی‌های ویدیویی دارد اما به نظر می‌رسد این بخش هنوز هم در موفقیت‌های مالی این شرکت تاثیر زیادی دارد.

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن را با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع Pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده