نویسنده: نیما احمدی
// شنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۱

تریلر جدید بازی Lost Words: Beyond the Page منتشر شد

تریلر جدید بازی Lost Words: Beyond the Page روایتگر زندگی دختر جوانی است که نوشته‌هایش تبدیل به واقعیت شده‌اند و او در این دنیای خیالی دست به ماجراجویی می‌زند.

بازی Lost Words: Beyond the Page داستانی زیبا و سورئال است که صفحه‌هایی از نوشته‌های یک دختر جوان تبدیل به واقعیت شده‌اند. اخیراً تریلر گیم‌پلی جدیدی در مراسم جوایز بازی نیویورک منتشر شد که داستان زیبای این بازی را به‌نمایش می‌گذارد. بازی Lost Words با ترکیب گیم‌پلی پلتفرمی و معماهای جالب، ماجراجویی‌های جدید و شگف‌انگیزی را خلق کرده است.

بازی Lost Words به نویسندگی ریحانا پراتچت، توسط استودیو اسکچ بوک گیمز (Sketchbook Games) توسعه یافته است. ریحانا پراتچت قبل از این، نویسندگی بازی‌های Heavenly Sword و Overlord را انجام داده است، او همچنین مسئولیت بزرگی را در بازسازی لارا کرافت در بازی‌های اخیر Tomb Raider برعهده داشته است. تریلر جدید بازی Lost Words Beyond the Page را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

Izzy، پروتاگونیست بازی، ازطریق دفتر خاطراتش می‌تواند از دنیای واقعی به‌سوی دنیای خیالی Estoria سفر کند، دنیایی که خودش خلق کرده است. مراحل بازی Lost Words با الهام گرفتن از خاطرات و تخیلات او ساخته می‌شوند. به همین دلیل، تصمیم‌های بازیکن به‌صورت مستقیم روی شکل‌گیری رویدادها در دنیای Estoria تأثیر می‌گذارد. داستان‌گویی و گیم‌پلی ارتباط زیادی باهم دارند و بازیکن باید با تعامل و استفاده از کلمات، معماهای بازی را حل کرده و رویدادها پشت‌سر بگذارد. برای مثال، اگر نیاز دارید تا چیزی را درست کنید، باید با استفاده از کلمه تعمیر (Repair) به خواسته خود برسید. این سطح از انتخاب کردن باعث می‌شود تا هر مسیر، تجربه متفاوتی را برای بازیکن فراهم کند.

این بازی با استفاده از سبک بصری جالب و نقاشی آبرنگی، داستانی عاطفی را برای بازیکن خلق کرده است. به‌دنبال موفقیت بازی‌های Concrete Genie و Knights and Bikes در سبک‌های هنری، مطمئناً بازی Lost Words: Beyond the Page با ارائه داستانی عجیب به‌همراه معصومیت کودکانه کاراکتر اصلی، برای تمام گروه‌های سنی مناسب خواهد بود.

بازی Lost Words: Beyond the Page در بهار سال آینده، برای پلتفرم‌های پی‌سی، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ با قیمت ۱۹.۹۹ دلار عرضه خواهد شد. این بازی توسط مودوس گیمز (Modus Games) منتشر خواهد شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده