نویسنده: حمزه سروری
// دوشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۲

بازی Bury Me, My Love ژانویه 2019 به نینتندو سوییچ می‌آید

در ماه ژانویه کنسول نینتندو با بازی Bury Me, My Love پذیرای داستانی از سرگذشت پناهندگان سوری خواهد بود.

بازی Bury Me, My Love روایت‌گر سرگذشت مهاجری سوری است که می‌خواهد از کشورش فرار کند و در همین حین با همسرش در تماس بماند. این بازی طبق اخبار منتشر شده در تاریخ ۱۰ ژانویه ۲۰۱۹ (۲۴ دی) به کنسول نینتندو سوییچ می‌آید. 

بازی Bury Me, My Love در اکتبر سال ۲۰۱۷ (مهر-آبان ۱۳۹۶) برای iOS و اندروید منتشر شد و با تلاش‌های توسعه‌دهنده‌ی آن یعنی استودیو Pixel Hunt به‌زودی به نینتندو سوییچ هم راه می‌یابد؛ این خبر در همایش Kinda Funny Games Showcase اعلام شد. این بازی که تنها اثر استودیوی مستقل Pixel Hunt است در بسیاری از همایش‌های بزرگ و مهم شامل The Games Awards، GDC، BAFTA، Goole Play Indie Games و IndieCade Europe جوایز و نامزدی‌های زیادی به‌خود دید و در نزد بازیکنان هم محبوبیت بالایی پیدا کرد. 

بحران پناهندگی مردم سوریه که سبب شد یک‌‌سوم جمعیت این کشور به‌دلیل معضلات به‌وجود آمده از خانه و کاشانه‌های خود رانده شده و تبدیل به‌ آواره شوند، بستری است که بازی Bury Me, My Love در آن جریان دارد. در طی این بحران خیلی‌ها توانستند به کشورهای امن و خارجی فرار کنند و خیلی‌ها نتوانستند. «نور» زنی سوری است که می‌خواهد خودش را به اروپا برساند و همسر دورافتاده‌اش «مجد» از طریق برنامه‌های پیام‌رسانی او را دورادور راهنمایی و حمایت می‌کند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده