نویسنده: حمزه سروری
// شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۰

تصاویر جدیدی از دو بازی Pokemon Let's Go Pikachu و Pokemon Let's Go Eevee منتشر شد

اخیرا تریلری از دو بازی Pokemon Let's Go, Pikachu و Let's Go Eevee منتشر شد و حالا شاهد تصاویر جدیدی از این دو بازی‌ هستیم که مکان‌ها و شخصیت‌هایی آشنا در آن‌ها دیده می‌شوند.

پس از انتشار تریلر بازی Pokemon Let's Go, Pikachu! and Let's Go Eevee دو شرکت نینتندو و The Pokemon Company تصاویری متنوع از بازی خود منتشر کردند. 

تصاویر ارتباط زیادی با تریلر جدید دارند. در این تصاویر تنوع مکانی بسیار چشم‌گیر است؛ از مکان‌هایی مثل منطقه‌ی Kanto که برای طرفداران قدیمی احتمالاً آشنا است تا باشگاه Pewter City و Brock، صاحب آن و همچنین خانه‌ی شخصیت اصلی در Pallet Town، همگی در تصاویر جدید دو بازیِ Pokemon Let's Go, Pikachu و Let's Go Eevee قابل مشاهده هستند. 

Pokemon Let

علاوه بر این با دقت در تصاویر، نحوه‌ی به دام انداختن پوکمون‌ها در بازی هم مقداری قابل پیش‌بینی می‌شود. افرادی که پیش از این Pokemon Go بازی کرده‌اند به‌راحتی متوجه شباهت‌های این مکانیزم در دو بازی می‌شوند. همچنین تصاویری هم هست که چگونگی مبارزات را نشان می‌دهد.

دو بازی Pokemon Let's Go, Pikachu و Let's Go Eevee در تاریخ ۱۶ نوامبر (۲۵ آبان ماه سال جاری) به‌طور همزمان برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهند شد. 

Pokemon Let

تصاویر منتشر شده را می‌توانید در پایین مشاهده کنید:

           


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده