// دوشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۱

نسخه نینتندو سوییچ بازی Road Redemption در حال ساخت است

سازندگان بازی Road Redemption در حال کار روی نسخه سوییچ این بازی هستند و به‌زودی اخبار بیشتری در این زمینه منتشر خواهند کرد. با زومجی همراه باشید.

بر اساس آخرین اخبار بازی، یک نسخه نینتندو سوییچ از دنباله معنوی بازی Road Rash که Road Redemption نام دارد، در حال ساخت است و به‌زودی اخبار هیجان‌انگیزی در این زمینه منتشر می‌شود. بازی Road Redemption در اکتبر سال ۲۰۱۷ (مهر-آبان سال ۹۶) برای پلتفرم‌های پی سی، مک و لینوکس عرضه شد و به‌نظر می‌رسد علاوه بر پلتفرم‌های مذکور این بازی قرار است روی کنسول Nintendo Switch هم عرضه شود.

در واقع شروع انتشار این خبر بدین گونه بود که حساب رسمی توییتر بازی Road Redemption چندی پیش متنی منتشر کرد که در آن اشاره کرده بود که توسعه‌دهندگان آن‌ها در حال کار روی «چیزی هیجان‌انگیز» هستند و به‌زودی اخبار مربوط به آن را منتشر خواهند کرد. کمی بعد کاربری در پاسخ به این توییت گفت که امیدوار است آن چیز هیجان‌انگیز نسخه نینتندو سوییچ بازی Road Redemption باشد. تنها یک روز بعد، حساب رسمی این بازی در پاسخ به این کاربر تایید کرد که نسخه سوییچ بازی در حال ساخت است.

بای Road Redemption در واقع یک بازی مبارزه‌ای سبک رانندگی است که شما در نقش یک موتورسوار سعی می‌کنید تا به کمک هر وسیله‌ای که در اختیاران قرار می‌گیرد، رقبایتان را از دور خارج کنید. ابزارهایی که بازی در اختیار شما قرار می‌دهد، شامل انواع سلاح‌ها، چوب‌های بیسبال، لوله‌ها و موارد این چنینی است.

بازی Road Redemption در سال ۲۰۱۳ میلادی از طریق کیک استارتر موفق شد با کمک ۴۴۰۹ حمایت‌کننده خود مبلغ ۱۷۳.۸۰۳ دلار جمع‌آوری کند تا بتواند پروژه خود را آغاز کند. این بازی ابتدا به‌صورت Early Access در سال ۲۰۱۴ منتشر شد و قرار بود در همان سال نسخه کامل آن عرضه شود، اما به دلیل مشکلات متعددی که در روند توسعه آن پیش آمد، تاریخ انتشار نسخه نهایی آن تا سال ۲۰۱۷ عقب افتاد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده