نویسنده: رضا اکبری
// چهار شنبه, ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۸

بازی Wolfenstein 2 روی نینتندو سوییچ به فضای اضافی برای دانلود نیاز دارد

برای انجام بازی شوتر اول شخص Bethesda روی سوییچ، حتی در صورت تهیه‌ی نسخه فیزیکی بازی نیاز به فضای خالی روی کنسول خواهید داشت.

با توجه به عرضه بازی Wolfenstein II: The New Colossus روی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی در پاییز گذشته، شرکت Bethesda به طرز عجیبی از انتشار بازی شوتر اول شخص خود روی کنسول نینتندو سوییچ در تابستان امسال خبر داد. درست مثل تمامی بازی‌های دیگر کنسول سوییچ، این بازی هم به صورت فیزیکی و هم به صورت دیجیتالی عرضه خواهد شد، اما به نظر می‌رسد حتی در صورت تهیه نسخه فیزیکی بازی هم نیاز به مقداری فضای خالی روی کنسول خواهید داشت.

در حالی که بتسدا طرح روی جلد نسخه نینتندو سوییچ بازی Wolfenstein II را رونمایی کرده، مانند برخی دیگر از بازی‌های سوییچ، قسمتی در بالای طرح دیده می‌شود که در آن اشاره شده: «برای انجام بازی نیاز به دانلود است.» این توضیحات مشخص نکرده که به چه مقدار فضا برای ذخیره سازی دانلود و نصب نیاز خواهید داشت، اما آنچه مشخص است گفته شده که احتمالا به یک کارت حافظه micro SD نیاز خواهید داشت. در زیر چندین تصویر از بازی موجود است که توضیحات روی جلد را می‌توانید در میان آنها پیدا کنید:


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده