نویسنده: سارا مرتضوی
// سه شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۸

کمپانی کپکام بازی‌ های بیشتری برای نینتندو سوئیچ عرضه خواهد کرد

طبق اعلام کمپانی کپکام (Capcom)، به نظر می‌رسد این کمپانی ژاپنی قصد دارد در آینده بازی‌های بیش‌تری برای کنسول نینتندو سوئیچ منتشر کند.

بعد از موفقیتی که نسخه نینتندو سوییچ بازی Street Fighter ll با نام Ultra Street Fighter ll: The Final Challengers برای کمپانی کپکام (Capcom) به همراه داشت، حالا این کمپانی تصمیم گرفته در آینده نسخه‌های بیش‌تری از بازی‌های خود را برای این کنسول معرفی کند.

طبق ادعای تاکاشی موچیزوکی (Takashi Mochizuki) نویسنده وال‌استریت ژورنال، تاکنون بیش از 450،000 نسخه از بازی Ultra Street Fighter ll به فروش رفته که این رقم بسیار بیش‌تر از انتظار کمپانی کپکام (Capcom) بوده است.

USF ll Screenshot

علاوه بر این در گزارش مالی کمپانی کپکام (Capcom) که در هفته پیش منتشر شد، به نظر می‌رسید این کمپانی ژاپنی از عملکرد بازی Ultra Street Fighter ll بسیار راضی بوده است. هر چند درنهایت این کمپانی اعلام نکرد که توقعاتش از فروش این بازی چقدر بوده، اما در هر صورت پس از کسب این موفقیت می‌توان امیدوار بود در آینده شاهد عرضه‌ بازی‌های بیش‌تری به روی کنسول محبوب و موفق سوئیچ توسط این کمپانی باشیم.

بازی Ultra Street Fighter ll در تاریخ 26 می 2016 (5 خرداد ماه) برای کنسول نینتندو سوئیچ منتشر شد. در این بازی که نسخه بروز شده و پنجمین نسخه از بازی Street Fighter ll محسوب می‌شود، بازیکنان علاوه بر تجربه گرافیک بالاتر، با چندین مود جدید و نیز دو شخصیت تازه به نام‌های Evil Ryu و Violent Ken نیز رو به رو خواهند شد. در حالت چندنفره این بازی، دو بازیکن می‌توانند به طور همزمان با یکدیگر بر علیه دشمنان مبارزه کنند. همچنین بازیکنان می‌توانند تنها با فشار دادن یک دکمه، بین حالت‌های گرافیکی مختلف این بازی نیز جا به جا شوند. امکان تغییر رنگ لباس شخصیت‌ها نیز از دیگر امکاناتی است که این نسخه از بازی در اختیار کاربران قرار داده است.

از دیگر حالت‌های اضافه شده در این بازی می‌توان به حالت Way of the Hado نیز اشاره کرد. در این حالت دو بعدی، بازیکنان از قابلیت کنترل حرکتی (Motion Control) نیز بهره خواهند برد. اگرچه نسخه اصلی بازی Stree Fighter ll یک بازی دو بعدی بوده است، اما نسخه سوئیچ این بازی یعنی Ultra Street Fighter ll یک بازی سه بعدی است که در آن نشانه‌هایی از نسخه‌ Street Fighter IV نیز به چشم می‌خورد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده