اکتیویژن دیزنی را به ارائه آمار اشتباه در بارهی Disney Infinity متهم کرد
دیزنی در بیانهی هفتهی پیش خود مدعی شد بازی Disney Infinity پرفروشترین برند بازیهای کودکان در سال ۲۰۱۴ است. اما اکتیویژن، ناشر بازی Skylanders با این موضوع موافق نیست. در ادامه با همراه باشید.
تبلیغات
ادعا دیزنی براساس آماری است که NPD منتشر کرده؛ این آمار نشان میدهد سری بازیهای
Disney Infinity
نسبت به سال گذشته در ماه نوامبر و دسامبر ۱۶ درصد پیشرفت داشته است. دیزنی همچنین مدعی است که سهم بازار فروش Disney Infinity در بخش خودش از ۴۳ درصد به ۴۷ درصد افزایش یافته است و نسبت به نزدیکترین رقیباش (Skylanders) از نظر مجموع فروش starter packها و کل درآمد فروش، بیشتر و بهتر عمل کرده است. در سوی دیگر،
اکتیویژن
براساس آمار فروش نسخهی فیزیکی بازی، NPD ،GfK و برآوردهای داخلی این کمپانی میگوید
Skylanders
برای سومین سال متوالی در صدر پرفروشترین برند بازیهای کودکان قرار دارد.
ِاریک هیرشبرگ،
مدیرعامل کمپانی اکتیویژن میگوید:
Skylanders همچنان به عنوان پرفروشترین سری بازی ویدئویی کودکان آمریکا و جهان به حساب میآید. به عنوان یک سری بازی جهانی در سال ۲۰۱۴، Skylanders نسبت به رقیباش ۳۰ درصد بزرگتر محسوب میشود. بازی Skylanders: Trap Team نسبت به نزدیکترین رقیباش به صورت جهانی ۱۷ درصد بیشتر فروش داشته است. به عنوان سازندهی بازیهای ویدئویی کودکان ما هیجان زده هستیم که برای سومین سال متوالی توانستیم در صدر این بخش قرار بگیریم.
نظر شما دربارهی این موضوع چیست؟ حق با کدام یک از دو طرف است؟ ما را در جریان نظرات خود قرار دهید. منبع:
داغترین مطالب روز