نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

تماشا کنید: درجه سختی «کابوس» در بازی Dying Light: The Following

در ادامه ارائه اطلاعات جدید از بسته‌الحاقی The Following بازی Dying Light، استودیو تِکلَند درجه سختی جدیدی را برای آن معرفی کرد که کابوس (Nightmare) نام دارد. برای اطلاعات از جزییات دقیق این ویژگی می‌توانید تریلری از آن را در ادامه مطلب زومجی تماشا کنید.

اگر بازی Dying Light را تجربه کرده‌اید و فکر می‌کنید این بازی زامبی‌کشی جهان‌باز خیلی ساده است، پس از انتشار بسته‌الحاقی داستانی The Following آن می‌توانید توانایی‌های خود را با درجه سختی کابوس بازی به چالش بکشید. استودیو تِکلند این درجه سختی را با انتشار تریلری برای بازی معرفی کرده است که بسیار دشوار‌تر از حالت‌های دیگر خواهد بود. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

با استناد به اطلاعاتی که تکلند از این درجه سختی جدید ارائه کرده است، در این حالت استفاده از سلاح‌های کمیاب محدود‌تر خواهد شد و همچنین با دشمنان به مراتب جان‌سخت‌تری روبرو خواهید شد. به‌علاوه پس از هربار کشته شدن، مقداری از امتیازات تجربه (XP) شما کاسته می‌شود. در عوض بازی کردن به شکل Co-op در این حالت امتیازات تجربه بیشتری نصیب گیمر می‌کند و شانس پیدا کردن سلاح‌های طلایی را نیز افزایش می‌دهد. تایمون اسمکتالا، سازنده بازی، پس از معرفی درجه سختی کابوس در مورد آن گفت:

ما درجه سختی کابوس را برای افرادی طراحی کرده‌ایم که دوست دارند یک چالش واقعی را در بازی تجربه کنند. این حالت تمام ویژگی‌های حالت «سخت» بازی را به شکلی چندین برابر سخت‌تر و خونین‌تر ارائه خواهد کرد.

ما قصد داریم تا سری Dying Light را به یک شبیه‌ساز واقعی از رستاخیر زامبی‌ها تبدیل کنیم؛ جایی که هر حرکت زنده ماندن یا مردن شما را تعیین خواهد کرد.

بازی Dying Light: The Following در تاریخ ۲۰ بهمن برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه خواهد شد و این درجه سختی هم بخشی از آن خواهد بود.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده