// جمعه, ۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

تماشا کنید: نسخه بازسازی شده بازی Hard Reset معرفی شد

استودیوی فِلایینگ وایلد هوگ با انتشار ویدیویی هیجانی بازی Hard Reset: Redux را برای پلتفرم‌های نسل حاضر معرفی کرد. Hard Reset حدود ۵ سال قبل به صورت انحصاری برای رایانه‌های شخصی عرضه شده بود. در ادامه با زومجی همراه باشید.

 فلایینگ وایلد هوگ امروز رسما اعلام کرد که بازی Hard Reset را با ارتقاء بصری و متعادل سازی گیم‌پلی، باری دیگر تحت عنوان Hard Reset: Redux به نسل تازه کنسول‌های بازی می‌آورد. این می‌تواند خبری خوشحال کننده برای طرفداران قدیمی این بازی اول‌شخص تیراندازی با ویژگی‌های نقش‌آفرینی باشد. طبق وعده توسعه‌دهندگان Hard Reset: Redux دارای دشمنانی جدید و سلاح‌های متنوع از جمله یک کاتانای سایبری است که در ویدیوی منتشر شده نیز به چشم می‌خورد.

این بازی علمی‌-تخیلی تیراندازی با مکانیک‌های نقش‌آفرینی برای اولین بار در سال ۲۰۱۱ رونمایی شد. بعدها در ماه سپتامبر (شهریور) ۲۰۱۱ شاهد عرضه انحصاری بازی برای رایانه‌های شخصی بودیم. توسعه‌دهندگان با گذشت چند ماه از عرضه Hard Reset در نهایت نسخه‌ Extended بازی را هم در ماه مارس (فروردین) ۲۰۱۲ منتشر کردند.

داستان بازی روایتگر مبارزات سرگرد فِلچِر، کهنه سرباز سابق ارتش است که در بِزوآر(Bezoar)، آخرین شهر انسان‌ها به جنگ با دشمنان روباتیک می‌رود.

متاسفانه با توجه به عرضه بازی در گذشته اطلاعات زیادی از سوی توسعه‌دهندگان برای علاقمندان منتشر نشده است. تا اینجا می‌دانیم که Hard Reset: Redux برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان «بزودی» عرضه خواهد شد. استودیوی فلایینگ وایلد هوگ همچنین پورت بازی‌ محبوب Shadow Warrior را هم در پرونده کاری خود دارد. شما می‌توانید اکنون ویدیوی این بازی را تماشا و دانلود کنید:

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده