// دوشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۰

تماشا کنید: اولین تبلیغ تلویزیونی فیلم Warcraft، جنگ را نشان می‌دهد

استودیوی فیلمسازی لجندری اولین تبلیغ تلویزیونی فیلم Warcraft را پخش کرده است.

در این ویدیو شاهد حضور شخصیت‌های مختلف اورک و انسان‌ها از جمله شاه لیَن رین، فرمانروای قلمرو پادشاهی استورم‌ویند و دوراتن،رئیس گروه تبعید شده فراست‌ولف هستیم. همراه زومجی باشید.

فیلم Warcraft که بر پایه مجموعه بازی محبوب شرکت سرگرمی بلیزارد با همین نام ساخته شده است از مدت‌ها قبل توسط استودیوی فیلمسازی لجندری مراحل تولید را سپری می‌کند. اکنون سازندگان اولین ویدیوی تلویزیونی فیلم را برای حضور در تلویزیون‌ها پخش کرده‌اند. این ویدیوی ۳۰ ثانیه‌ای عمدتاً دارای تصاویر مشابهی با ویدیوی تبلیغاتی منتشر شده در ماه آبان است که می‌توانید تماشا و دانلود کنید:

نکته‌ی جالب زمانبندی انتشار این ویدیو است. لنجدری دیروز ۲۴ ژانویه (۴ بهمن) دقیقا قبل از مسابقات NFL، لیگ ملی فوتبال آمریکایی، ویدیو مربوطه را برای اولین‌بار پخش کرد. این ویدیو احتمالا امروز نیز در جریان رویداد هوانوردی ملی ایالات متحده -برای جلب توجه بیشتر- پخش ‌می‌شود.

وظیفه‌ی کارگردانی Warcraft اکنون برعهده دانکن جونز است. وی در گذشته نیز ساخت فیلم های علمی تخیلی تحسین شده‌ای مانند Moon و Source Code را عهده‌دار بوده است. دومینیک کوپر، پائولا پاتون، بِن فاستر، توبی کِبِل و کلنسی براون نیز از جمله ستاره‌های حاضر در فیلم Warcraft هستند.

تاریخ اکران فیلم Warcraft که تاکنون ۱۲۳ روز فیلم‌برداری از ماه می ۲۰۱۴ را پشتِ سر گذاشته، تاکنون با دوبار تأخیر- از دسامبر ۲۰۱۵ و می ۲۰۱۶ به تاریخ ۱۰ ژوئن ۲۰۱۶ (۲۱ خرداد ۱۳۹۵) منتقل شده است.

دانکان جونز،‌ کارگردان فیلم نیز اخیرا ۲ تصویر از پشت‌صحنه ساخت فیلم را ازطریق توئیتر خود به اشتراک گذاشته است:

تولیدکنندگان در ماه آبان قبل از انتشار اولین ویدیوی تبلیغاتی کامل فیلم، توضیحاتی جدیدی را در رابطه با فیلم Warcraft منتشر کرده‌اند. استودیوی لجندری اخیرا نیز برای تبلیغات هرچه بیشتر فیلم آینده خود نمایشگاه ویژه‌‌ و رایگانی را برای وارکرافت در یک مرکز خرید کشور چین برگزار کرد.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده