نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰

تماشا کنید: تریلر جدید Far Cry Primal و معرفی شخصیت اصلی بازی

یوبی‌سافت در فاصله تقریبا دو ماه مانده به انتشار Far Cry: Primal تریلر جدیدی از آن منتشر کرده که «تاکار»، شخصیت اصلی بازی، را نشان می‌دهد. با زومجی برای تماشا این تریلر همراه باشید.

پس از اینکه قسمت‌های اخیر بازی Far Cry در جزایر مدیترانه‌ای جریان داشتند و کم‌کم هم به سمت تکراری شدن پیش می‌رفتند، یوبی‌سافت تصمیم گرفت تا تحولی اساسی در این سری محبوب ایجاد کند و قسمت جدید بازی در دوران پارینه سنگی جریان خواهد داشت. در این بین نقش شخصیت اصلی بازی یعنی تاکار بسیار مهم است و گیمر در طول ماجراجویی خود با این شخصیت همراه خواهد بود. حال یوبی‌سافت تریلر جدیدی منتشر کرده که به معرفی کامل این شخصیت می‌پردازد و در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید:

همان‌طور که در تریلر هم تماشا کردید، تاکار یکی از اعضای قبیله وِنجا است که پس از حمله قبیله اودام به آن‌ها، فقط افراد کمی از این قبیله باقی می‌ماند. در این بین تاکار وظیفه دارد تا امنیت باقی‌مانده اعضای گروه را تأمین و از آن‌ها دربرابر حمله دشمنان دفاع کند. به‌علاوه وی باید با اهلی کردن حیوانات مختلف و همچنین شکار حیوانات غذای قبیله خود را فراهم کند و آن‌ها را برای نبرد با قبیله‌های دیگر متحد کند. تاکار همچنین با گشت‌و‌گذار در دنیای بازی و اتمام مأموریت‌های مختلف افراد جدیدی برای پیوستن به گروهش پیدا خواهد کرد و همچنین در این راه افراد متخصصی را ملاقات می‌کند که باعث می‌شوند توانایی‌های وی ارتقا پیدا کند.

یوبی‌سافت همچنین چندی پیش اعلام کرده بود که برای این بازی یک زبان اختصاصی با همکاری زبان‌شناسان طراحی کرده است. حال این شرکت ویدیو جدیدی منتشر کرده که در آن دو تن از زبان‌شناسان در مورد زبان اختصاصی بازی توضیح می‌دهند. بر این اساس زبان مذکور یک زبان منسوخ شده است که ریشه در زبان‌های مثل لاتین و سانسکریت دارد. در ادامه می‌توانید این ویدیو را هم تماشا کنید:

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده