نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۰

تماشا کنید: حضور مایک تایسون در بازی EA Sports UFC 2

کانال رسمی بخش ورزشی شرکت الکترونیک آرتز در وب‌سایت یوتیوب، دیروز با انتشار تریلری اعلام کرد که کسانی که بازی UFC 2 را پیش‌خرید کنند، دو نسخه از مایک تایسون، بوکسور افسانه‌ای را دریافت خواهند کرد. با زومجی، تماشای ویدیو و جزئیات خبر همراه باشید .

به‌زودی بازی مبارزه‌ای 2 UFC، جدیدترین بازی بخش ورزشی شرکت الکترونیک آرتز منتشر می‌شود و این شرکت امروز با انتشار تریلری در کانال رسمی خود در وب‌سایت یوتیوب اعلام کرد که کسانی که بازی را پیش‌خرید کنند، یکی از بهترین بوکسورهای تاریخ یعنی مایک تایسون را دریافت خواهند کرد.

این شرکت دو نسخه از مایک تایسون را در بازی خود قرار داده است. شخصیت اول با نام مایک تایسون آهنی (Iron Mike Tyson)، که براساس ظاهر او در دوران جوانی ساخته شده است و شخصیت دوم، مایک تایسون افسانه‌ای (Legacy Mike Tyson)، که براساس ظاهر فعلی او (با تتوی معروف روی صورتش) در بازی حضور دارد. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی مایک تایسون بازی UFC 2 را مشاهده کنید:

با معرفی مایک تایسون، تعداد شخصیت‌های هدیه‌ای که با پیش‌خرید بازی در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد، به عدد ۳ می‌رسد. پیش از این اعلام شده بود که باس روتن و کازوشی ساکورابا شخصیت‌هایی هستند که به‌عنوان هدیه، به افرادی که بازی را پیش‌خرید کنند، داده خواهند شد. این احتمال نیز وجود دارد که پس از انتشار بازی، تمامی این ۳ شخصیت برای فروش در بازی قرار بگیرند.

قسمت اول بازی UFC نیز حاوی شخصیتی بود که مانند مایک تایسون، هرگز پای خود را درون هشت‌ضلعی معروف این مسابقات نگذاشته بود. این شخصیت، استاد مسلم هنرهای رزمی یعنی بروس لی بود.

بازی EA Sports UFC 2 در تاریخ ۱۵ مارس (۲۵ اسفند) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد بااین‌حال برخی از کاربران شانس تجربه پیش از موعود بازی را ازطریق بتای محدود بازی و ازطریق سرویس EA Access خواهند داشت.

نظر شما درباره حضور مایک تایسون در بازی EA Sports UFC 2 چیست؟

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده